Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Agaatje

Agaatje

25-02-2010 om 08:12

Spannend

Ik ben nu ruim 11 weken zwanger, voel me minder misselijk, nog wel erg moe. Morgen hebben we de nekplooimeting.
Maar het voelt zo raar, wel zwanger, nog niets echt zichtbaar aan je buik en kleding.
Ik zit een beetje in de ontkenningsfase. Ik heb meerdere miskramen gehad, maar dat waren missed abortus dus dan ging ik na een paar weken voor een echo en dan bleek het vruchtje al een week of langer niet meer te leven.
En nu zit ik natuurlijk weer in spanning. Met ruim 8 weken een goede echo gehad, voel me nog wel zwanger, maarj a, dat zegt niets.
Ik zie op tegen morgen, ben bang dat er weer geen hartjete zien meer is en tegelijk ben ik dan boos op mijn lichaam die me in de steek laat doordat het blijft zitten en dan volgt een naar gevoel van schuld, want wie weet is alles wel gewoon helemaal goed. En zo tob ik al 2 weken.....
Herkenbaar?
Ik wil ook graag zien dat mijn buik groeit dat is ook een teken, maar ik pas nog steeds mijn gewone kleding. Met hoeveel weken dragen jullie positiekleding. Het is mijn 4e dus alles zou sneller moeten groeien, toch?
Pffff, wilde even mijn hart luchten, wil thuis niet steeds de spanning afreageren......

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
vlinder72

vlinder72

25-02-2010 om 10:58

Duimen

Zo spannend. Ik duim voor je dat alles goed is. Blijft spannend hè. Zelfs als het je vierde is. Of juist als het je vierde is. Ik merkte dat ik bij mijn vierde zwangerschap juist zenuwachtiger was. Lang leve de echo. Zo eng maar je weet daarna wel waar je aan toe bent. De 20 weken echo vond ik ook zo eng maar gelukkig was toen ook alles goed en zodra je je kindje kan voelen is het over. En een positief punt als het goed is voel je je kindje al heel snel want je buik is gevoeliger en je weet precies wat je moet voelen. Dus let op verdachte plopjes/bubbeltjes. Ik moest echt positiekleding gaan dragen bij 18 - 20 weken of zo. Wel merkte ik dat mijn broeken na een maand of 3 strakker begonnen te zitten. Drukknoopje sprong steeds los.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.