Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
rosina aarts

rosina aarts

15-02-2009 om 13:58

Te vroeg gebroken vliezen


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
knevel

knevel

13-03-2009 om 21:13

Lieve rosina

Hier was ik al bang voor. Bijna elke dag kwam ik wel even kijken of er al nieuws was. Ik heb niet eerder geschreven omdat ik ongeveer hetzelfde heb meegemaakt, maar ik wilde je de hoop niet ontnemen.

Mooi om te lezen dat Senna* een knap en prachtig meisje was en dat jullie een mooi afscheid hebben gehad. Rosina, heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. En ook veel sterkte voor je zoontje!

liefs Eveline

Mayte*

Mayte*

14-03-2009 om 08:39

Ach

Wat schrijf je het mooi op Rosina. De liefde voor je kindje spat van het scherm. Wat ongelofelijk verdrietig dat je haar hebt moeten loslaten. Ik ben zo blij voor jullie dat jullie haar een mooi afscheid hebben kunnen geven en nu een plekje hebben om nog heel vaak aan haar te denken.

Maar wat een emotionele rollarcoaster waar jullie in beland zijn, met direct ook nog jullie zoontje die voor zijn leven moest vechten in het ziekenhuis.

Heel veel kracht toegewenst om alles wat jullie overkomen is te verwerken.

Liefs, Mayte

Lean1

Lean1

15-03-2009 om 21:40

Rosina

Heel veel sterkte met jullie verlies. Ik denk regelmatig aan jullie. Dankjewel dat je het hebt kunnen opbrengen om hier nog eens te reageren.

Groet,

Lean

mirreke

mirreke

17-03-2009 om 15:12

Rosina, wat verdrietig

Ach Rosina, wat vind ik jouw berichtje verdrietig om te lezen. Als ik het goed begrijp zijn de gebroken vliezen te wijten aan de vlokkentest die je hebt laten uitvoeren om te checken of je kindje ook SMA zou hebben. En ze was helemaal gezond en toen gebeurde dit...! Ik vind het heel erg voor jullie.
En wat een schrik dat je zoontje daarna ook nog zo ziek in het ziekenhuis lag. Wat fijn dat hij zo gevochten heeft en sterk genoeg was om het te overleven. Ach Rosina, wat zullen de afgelopen weken voor jullie zwaar zijn geweest.
Heel veel sterkte met het verwerken, en ik hoop van ganser harte dat je ooit een heel mooi gezond en sterk meisje of jongetje mag krijgen, als broertje of zusje voor je zoontje. Veel sterkte ook met hem en zijn ziekte, het is niet niks.
Ik kende ooit een gezin met een kindje met sma type 1...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.