Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Hoppa

Hoppa

18-10-2020 om 20:32

Test hergebruikt...

Hoi!

Eigenlijk vind ik het heel gênant, maar zoals de titel al zegt heb ik een zwtest van clearbleu (met plusje) hergebruikt 😅
Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden en had de test vanmiddag gedaan terwijl ik kort daarvoor nog had geplast. Toen was hij hartstikke wit.
Vanavond uit nieuwsgierigheid toen ik lang niet had geplast, over dezelfde test geplast (haha, echt beetje gênant) maar nu werd het wel een licht plusje.
Ik maak mezelf een beetje gek, geloof ik. De kans dat het raak is, is ook superklein.
Maar toch benieuwd of meer mensen dit weleens hebben gedaan en wat toen het effect was..

Opgezocht.

Zelf nooit gedaan, maar ik vond je vraag wel leuk. Als je op Google intikt:"zwangerschapstest hergebruiken" lees ik op veel forums tot jaren terug dat je de enige niet bent.
Maar de test geeft bij hergebruik vaak een "vals positief" resultaat lees ik. Dus toch de volgende keer maar een nieuwe test gebruiken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.