Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Thuis bevallen wel veilig?


Nick90 schreef op 17-05-2023 om 16:36:

[..]

We hebben het daarover gehad, mijn vrouw heeft zoiets van bevallen moet ik toch dus waar maakt niet zoveel uit, met de eerste moest ze alleen met een taxi inclusief chauffeur die haar zei dat ze vooral niet z’n taxi vuil moest maken en volop wee-en naar het ziekenhuis, dus dat maakte haar weinig uit, de verloskundige vond het idee van thuisbevalling niet ideaal met het idee dat ik het mogelijk niet trek, ze heeft zich aangemeld bij Livive, dus bevallen in huiselijke sfeer maar met medische zorg op loopafstand, en daarna blijft ze nog 2 dagen en op de 3e dag naar huis. Zo blij dat het nu geregeld is, weer een ding wat ik kan afstrepen

Goed dat het open besproken is en dat jullie er met z'n drieën uit zijn gekomen. Ik hoop dat de bevalling van jullie dochter een mooie ervaring wordt voor jullie allebei! Laat tzt maar eens horen hoe het is gegaan als je wil, Nick90. Succes met de laatste loodjes!

Wat fijn om te horen Nick. Een hele geruststelling lijkt me. Nu maar genieten van de rest van de zwangerschap en je verheugen op jullie nieuwe gezinslid.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.