Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Uitgerekend 1-15 augustus 2021

Hoi dames!

Om met elkaar lief en leed rondom de laatste loodjes van de zwangerschap, de bevalling en daarna over onze kindjes te delen 


mich_me schreef op 13-08-2021 om 11:29:

spannend; ik duim voor je.

Hier net bij verloskundige geweest.. heb 3 cm ontsluiting en de vliezen zijn daar gebroken... Spannend!!!! Ik vond het op maar eng

Spannend!!! 

Ik moet om 13u in het ziekenhuis zijn. En ik vind het ook allemaal eng! Maar viel het je mee of tegen dan, het breken van de vliezen?

mich_me schreef op 13-08-2021 om 11:29:

spannend; ik duim voor je.

Hier net bij verloskundige geweest.. heb 3 cm ontsluiting en de vliezen zijn daar gebroken... Spannend!!!! Ik vond het op maar eng

Spannend!!! 

Ik moet om 13u in het ziekenhuis zijn. En ik vind het ook allemaal eng! Maar viel het je mee of tegen dan, het breken van de vliezen?

oh, 1 keer is echt wel genoeg hahaha

Wat spannend meiden! Hopelijk heb je gauw je kindje in je armen Mich_me.  

de vliezen braken spontaan. Dacht dat ik in m'n broek plaste 
Succes in het ziekenhuis!

mich_me schreef op 13-08-2021 om 14:54:

de vliezen braken spontaan. Dacht dat ik in m'n broek plaste
Succes in het ziekenhuis!

Spannend zeg! Nu is het afwachten. Succes... 


Volgens de verloskundige hier gaat de baby niet vandaag geboren worden. Maar ik hoop dat de kleine spruit net zo eigenwijs is als ik!

Net een pilletje gekregen  we gaan het beleven. 

mich_me schreef op 13-08-2021 om 14:54:

de vliezen braken spontaan. Dacht dat ik in m'n broek plaste
Succes in het ziekenhuis!

Haha gek gevoel he en tegenhouden doe je het niet. 

IceTea schreef op 13-08-2021 om 15:09:

[..]

Spannend zeg! Nu is het afwachten. Succes...


Volgens de verloskundige hier gaat de baby niet vandaag geboren worden. Maar ik hoop dat de kleine spruit net zo eigenwijs is als ik!

Net een pilletje gekregen we gaan het beleven.

Succes met wachten. De dag is nog niet voorbij 

Gatekeeper, bedankt! Hoe is het met jullie nu verder?

IceTea schreef op 13-08-2021 om 15:30:

Gatekeeper, bedankt! Hoe is het met jullie nu verder?

Goed hoor. Zo’n eerste nachtje is weer even wennen, maar het is een lekker tevreden kereltje. Hij is vandaag voor het eerst lekker in bad geweest. Eat, sleep, poop & repeat 



Succes Mich en Icetea! Jullie kunnen het!!

Gatekeeper schreef op 13-08-2021 om 16:05:

[..]

Goed hoor. Zo’n eerste nachtje is weer even wennen, maar het is een lekker tevreden kereltje. Hij is vandaag voor het eerst lekker in bad geweest. Eat, sleep, poop & repeat



Wat lief! Fijn dat hij een tevreden kerel is. Eerste badje, het is veel eerste keren of niet 😊.

Miss-sixty dankjewel.

oh ik vind het zo spannend 
Net is de verloskundige nog even langs geweest ter check, alles.ok. 
Ice tea, succes!

En wat klinken de nieuwe mama's al goed zeg

Snap ik Mich, ik vind het ook weer plaatsvervangend spannend haha. Als ik aan jullie denk, krijg ik dat gevoel van vorige week tijdens mijn eigen bevalling/wachten weer terug. Ben heeel benieuwd hoe het jullie vergaat, hopelijk snel goed nieuws. Succes en vergeet niet een beetje te genieten, het is iets magischs (zegt degene die er maanden enorm tegenop heeft gezien )

mich_me schreef op 13-08-2021 om 19:41:

oh ik vind het zo spannend
Net is de verloskundige nog even langs geweest ter check, alles.ok.
Ice tea, succes!

En wat klinken de nieuwe mama's al goed zeg

Fijn dat alles goed gaat. Hopelijk zet het  door voor jou. Hier gaat het vandaag echt niet meer gebeuren. Heb nu al 4 pillen gekregen en ik merk niet echt verschil... 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.