Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Uitgerekend maart 2022


wat fijn wieweet!

Bij ons doen ze de eerste echo rond 7/8 weken en de 2e rond 12 weken.

super wieweet! Fijn al die echo's. Zoveel heb ik er, na vier miskramen, nog nooit gehad.
Als bij mij de klachten aanhouden, ga ik wel vragen op een eerdere echo maar met deze zwangerschapsduur heeft dat nog geen zin. 

Wat fijn wie weet! Hier de eerste echo rond de 8 weken, termijnecho zal wel rond de 10/11 weken zijn gok ik, helemaal nu de 13 weken echo er bij komt. 

fijn wieweet nu al goed uitziende echo's! 

dank je wel allemaal!
Ik zit natuurlijk ook aan het begin van de maand. En als je eind maart bent uitgerekend scheelt dit zo weer 4 weken natuurlijk...
Misschien een idee om de 1e echo ook in de tabel te zetten? Is toch altijd een mijlpaal.

Wieweet schreef op 19-07-2021 om 20:53:

dank je wel allemaal!
Ik zit natuurlijk ook aan het begin van de maand. En als je eind maart bent uitgerekend scheelt dit zo weer 4 weken natuurlijk...
Misschien een idee om de 1e echo ook in de tabel te zetten? Is toch altijd een mijlpaal.

Klopt helemaal! Ik heb mijn eerste echo 23 augustus. Dan volgens berekening 10 weken. 

De echo datums staan al in de tabel😉 je kan zijwaarts scrollen.

wat fijn wieweet, op naar allemaal mooie echo's dames!

Aygo schreef op 20-07-2021 om 07:34:

[..]

Klopt helemaal! Ik heb mijn eerste echo 23 augustus. Dan volgens berekening 10 weken.

De echo datums staan al in de tabel😉 je kan zijwaarts scrollen.

Haha helemaal gemist... kijk via mn mobiel

Dag dames,

helaas slecht nieuws hier.. ik verlies al de hele dag helderrood bloed. Ik denk niet dat dit nog goed gaat komen..

Oow dat is naar, Oleander.. Heb je al contact gehad met de VK?

Wieweet: fijn dat jouw echo goed was weer!

Al 2 echo's gehad zeg, ik heb nog niet eens het ziekenhuis gebeld dat ik zwanger ben.. Had vanochtend wel nog een test gedaan en zag een mooie oploop. Ben vandaag ook weer goed misselijk en heb nu gewoon geen zin in eten. Wel beter dan dat eindeloze vreetgevoel iig

Wat naar oleander heb je contact gehad met een verloskundige? Zitten er ook stolsels bij?

Oleander schreef op 20-07-2021 om 15:49:

Dag dames,

helaas slecht nieuws hier.. ik verlies al de hele dag helderrood bloed. Ik denk niet dat dit nog goed gaat komen..

Hé wat kut oleander, dat vind ik echt heel rot voor je. 

lief van jullie! Nee ik heb de verloskundige nog niet gebeld, zij kunnen toch niks doen (is mijn ervaring van eerdere miskramen). Ik hoop gewoon dat het snel doorzet en dan afgelopen is. Kinderen hebben nu vakantie en wil me op hen kunnen richten en met ze zwemmen enz. Vandaag waren ze naar de Bso en ik ben maar aan het werk gegaan, gelukkig werk ik thuis dat scheelt 

Ik snap wat je bedoelt Oleander. De afspraken bij de vk maakte het voor mij destijds nog zwaarder. Ik hoop ook voor je dat je snel weer verder kunt.
Wees even extra lief voor jezelf ♥️

Ah ja, dat snap ik wel. Maar ik dacht meer in de zin van dat het 50/50 is toch bij rood bloedverlies? Al begrijp ik dus dat het helaas herkenbaar voor je is.. Sterkte! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.