Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Chantal

Chantal

31-12-2008 om 10:35

Update punctie/echo


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tink

Tink

08-01-2009 om 23:49

He bah, nog langer wachten

Ik duim mee hoor, tot maandag. En knal hier die zenuwen maar van je af, dat wachten is slopend.
Gelukkig zegt de ene kans niks over de andere, en de grootste kans is nog altijd dat alles goed is. Kop op!

Liefs Tink

H@rtje

H@rtje

09-01-2009 om 00:23

Lola

Meid, wat een teleurstelling voor jullie! Ik hoop dat het wachten positief wordt beloond! Heel veel sterkte de komende dagen!
Liefs Hartje.

mirreke

mirreke

09-01-2009 om 18:32

He wat naar

Ik hoop nog steeds op een goede uitslag. Gelukkig weet je al wel dat je kindje geen open ruggetje of schedeltje heeft. (dat is ook heel erg, weet ik uit mijn omgeving...)

Chantal

Chantal

11-01-2009 om 19:15

Sterkte morgen...

... ik ga weer voor je duimen. Hopelijk hebben ze nu wel goed nieuws voor jullie.

Chantal

Goed nieuws!

Lieve Chantal en iedereen die zo meegeleefd heeft....de uitslag is goed!!!
Wat een opluchting en wat een tranen. Nu pas beseffen we wat voor stress het was!

Chantal

Chantal

12-01-2009 om 18:32

Whaaaahhhhhh!

WHAAAAHHHHHH!!!!!, WHAAAAHHHHHH!!!!! WHAAAAHHHHHH!!!!!

HOEHOEHOEHOEHOE! TRALALALALA!(ik loop nu een regendans om de tafel te doen . Jezus, wat ben ik blij voor je! Ik heb me donderdag echt rot gevoeld toen je nog geen uitslag had.
En vandaag zat ik nog te denken: als ze nu maar wel genoeg cellen hebben.

En nu genieten meid! Nu ku je je tenminste concentreren op de LEUKE dingen van de zwangerschap.

Groetjes,
Chantal

mirreke

mirreke

12-01-2009 om 19:01

Wat heerlijk voor jullie!

Ik kan me goed voorstellen dat het wachten enorm stresserend was. Gelukkig is het wachten voorbij en is de uitslag ook nog eens goed...
Geniet van je zwangerschap!

Chantal

Ik schoot in de lach van je bericht! Ik heb ook bijna kunnen voelen hoe er aan me gedacht werd. Wat zenuwslopende weken hebben wij meegemaakt he. Vreselijk!
Bedankt allemaal voor jullie steun, deed echt onwijs goed!

En nu idd genieten!!
Hoe houden we contact, Chantal? Want ik wil heeeeeel graag weten hoe het met jou gaat. Ik heb vannacht het kindje trouwens gevoeld. Alsof het wilde zeggen, het gaat goed. Heb jij de kleine al gevoeld?

H@rtje, hoe gaat het met jou?

Chantal

Chantal

12-01-2009 om 20:07

Lola en h@rtje

Ja, we moeten zeker contact blijven houden. Lijkt me erg leuk, vooral omdat we elkaars ellende vanaf de zwangerschapstest hebben meegemaakt. Ik maak even een tijdelijk hotmailadres aan, waar jullie (als jullie willen) op kunnen reageren en je mailadres kunnen achterlaten. Zitten jullie op Hyves?
Als jullie geen zin hebben om op deze manier contact te houden, en het liever via OOL doen is dat natuurlijk ook prima he!

Groetjes,
Chantal

Mailadres volget zo....FF aanmaken nog....

Chantal

Chantal

12-01-2009 om 20:19

Hier issie...

... mijn tijdelijk hotmailadres
[email protected]

Als ik ullie reacties heb, verwijder ik dit mailadres weer...

groetjes,
Chantal

Chantal

Chantal

12-01-2009 om 20:23

Heb baby trouwens ook al gevoeld...

...denk ik. Het is soms net alsof er iets door mijn buik zwemt. Maar aangezien ik ook regelmatig last heb van mijn darmen, weet ik niet 100% zeker of dit de baby is. Maar ik denk het van wel
't wordt trouwens weer een meisje (Joeppie!!, nog zo'n prinses erbij). Bij mijn vorige zwangerschap hebbe we het geslacht geheim gehouden, maar u hadden we daar geen zin in.

Groetjes,
Chantal

E-mail

Ik ga je nu mailen!

Lola!

Jiiiippppppiieeeee!!!!

Wat goed!!!!!!

geniet ervan!

liefs lisa

Lisa

Dank je wel, wat lief!!!

Tink

Tink

14-01-2009 om 13:38

O wat heerlijk!

Gefeliciteerd Lola met je goede nieuws! De reactie van Chantal is eigenlijk de enige juiste
Geniet van jullie zwangerschappen!

H@rtje

H@rtje

17-01-2009 om 20:12

Net terug van vakantie...

en wat lees ik een goede berichten zeg!!! Wow... wat zullen jullie nu lekker kunnen gaan genieten!!!
Lijkt me leuk om kontakt te houden met jullie. Hoe werkt dat via de hotmail, of stel ik nu een heel blonde vraag? Ik zit ook op Hyves.
Met mij gaat het heel goed, begin te groeien en geniet sinds 2 weken van de voelbare bewegingen van de kleine. Ik voel me toppie!
Liefs van mij.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.