Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Valkyre

Je bent nu vast lekker op vakantie! Ben toxh even benieuwd hoe het nu met je is, hoop natuurlijk goed! Wat betreft je bekken en zeker
Wat betreft je gevoel! Fijne zomer nog iig.

Groetjes vertigo


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nicky Lohs

Nicky Lohs

24-01-2013 om 08:03

Jaaaa!

Gefeliciteerd valkyre! En nu maar genieten van peentje!

krin

krin

24-01-2013 om 08:19

Hè hè

Wat zullen jullie blij zijn Gefeliciteerd!

krin

krin

24-01-2013 om 08:19

Hè hè

Wat zullen jullie blij zijn Gefeliciteerd!

Mama_Lynn78

Mama_Lynn78

24-01-2013 om 08:39

Jaaaa!

Hoera, hij is er jullie tweede zoon! van harte gefeliciteerd, Valkyre, ook voor valkyreman en spruitje. Ik hoop dat je nu lekker kan gaan genieten en bijkomen van die irritante zwangerschap. Heel veel geluk met elkaar.

Lynn

Gefeliciteerd!

Peentje? Meer een pompoentje, flinke jongen hoor! Geniet ervan!

skik

Kinne

Kinne

24-01-2013 om 10:38

Van harte gefeliciteerd

en heel veel geluk en gezongheid toegewenst.

Bellefleur

Bellefleur

24-01-2013 om 11:45

Valkyre,

Van harte gefeliciteerd met Peentje! Die vervelende zwangerschap is voorbij. En kijk nou wat je er aan overgehouden hebt!

Rafelkap

Rafelkap

24-01-2013 om 17:24

Valkyre

Gefeliciteerd met je kersverse zoontje!!!!! Opdat Peentje maar veel mooie avonturen mag gaan beleven!

Mea Proefrok

Mea Proefrok

24-01-2013 om 21:10

Ole ole!

Hij is er, die lieve kleine Peen. Dikke knuffel voor hem en zijn moedertje.

dc

dc

24-01-2013 om 22:28

Gefeliciteerd!

Fijn dat het goed is gegaan!

Valkyre

Valkyre

25-01-2013 om 07:59

Ziekenhuis

Peentje is opgenomen met een beginnende longontsteking. Hij ligt aan allerlei slangen en snoeren en krijgt zeven dagen lang antibiotica via het infuus. Het ziet er allemaal zo zielig uit, en hij ademt moeilijk en hoog. Nog in ieder geval zes dagen blijven dus...

Gelukkig kan ik bij hem zijn op zijn kamertje, maar de feestelijke kraamweek thuis met zijn viertjes is ons dus niet gegeven. Valkyreman rijdt twee keer per dag heen en weer (1x alleen en na schooltijd 1x met Spruitje) om bij ons te zijn. Hij is, net als ik, behoorlijk van slag. Spruitje slaat zich er moedig doorheen, gelukkig. We proberen het leven zo normaal mogelijk te houden voor hem. Pffft. Rottoestand. Gelukkig drinkt Peentje wel redelijk goed aan de borst - hij moet alleen steeds tussendoor op adem komen.

Valkyre

Vertigo

Vertigo

25-01-2013 om 09:02 Topicstarter

Ach

Wat naar nou! Dat is echt een tegenvaller. Zo snel al gegrepen door een virusje, zo'n kleintje. Fijn dat je hem wel kunt voeden en een eigen plekje hebt.
Heel veel sterkte!

Kinne

Kinne

25-01-2013 om 09:09

Wat zielig.

Heel rot voor jullie, had jullie zo een geweldige kraamtijd gegund. Hoop dat peen snel opknapt. Veel sterkte.

Agossie

Hopelijk smoort de antibiotica de beginnende longontsteking snel in de kiem en mogen jullie volgende week naar huis om van een uitgestelde feestelijke kraamweek te genieten. Sterkte en beterschap!

skik

krin

krin

25-01-2013 om 10:39

Ach

Wat vervelend. Beterschap gewenst voor Peentje!

Ach nee...

He getsie Valkyre, een onbezorgde kraamtijd had ik je zo gegund!! Veel sterkte in het ziekenhuis!!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rafelkap

Rafelkap

25-01-2013 om 11:17

Schrik

Ach nee, wat een schrik..... Fijn dat hij wel goed drink!!!!! Valkyre heel veel sterkte voor jullie om dit vol te houden. Straks genieten jullie hopelijk dubbel zo veel.

Nicky Lohs

Nicky Lohs

25-01-2013 om 11:34

Ach

Wat vervelend nou!!! Ik hoop dat peentje snel opknapt. Fijn dat je bij hem kan blijven, dat scheelt misschien een beetje. Sterkte en probeer toch lekker van je kleine ventje te genieten!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

25-01-2013 om 15:37

Valkyre

Sterkte en knuffels voor jullie viertjes!!

Valkyre

Zie nu pas dat je bevallen bent....allereerst gefeliciteerd met Peentje!
Erg naar dat hij nu zo ziek is. Hoop dat hij gauw beter wordt. Moeilijk hè, net bevallen, eigenlijk moet je uitrusten van een zware zwangerschap en de bevalling, en dan deze zorgen en drukte. Hoop dat je genoeg hulp en steun hebt.

Heel veel sterkte en een knuffel voor je peentje.

Ely

Ely

25-01-2013 om 20:56

Hè shit

Wat naar. Heel veel beterschap voor peentje en sterkte voor jullie!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Valkyre

Valkyre

25-01-2013 om 21:24

Vandaag

...gaat het al een stuk beter met peentje! Hij ligt nog aan allerlei monitors, maar hij ademt al wat beter en heeft geen zuurstof of extra lucht meer nodig (hij had een zgn "neusbrilletje", zo'n slangetje onder/in zijn neus). Hij ziet iets geel, maar verder lijkt hij meer ontspannen. Hij plast en poept als een dolle, dus met de bv zit het wel snor. Heel fijn dat ik hem zo van antistoffen kan voorzien. Hij moet nog wel de antibioticakuur afmaken, dus we moeten nog minimaal tot woensdagmiddag blijven. Maar na de schrik gisteren is de opluchting groot dat hij al aan het opknappen is.

Valkyre

Ah, gelukkig

Dat gaat de goede kant op. Jammer dat je een week aan het ziekenhuis vastzit, maar met zo'n kleintje nemen ze natuurlijk geen enkel risico. Ik hoop dat je in het ziekenhuis toch een aangename tijd hebt. Misschien een uitgelezen kans om lekker uit te rusten?

skik

Bellefleur

Bellefleur

27-01-2013 om 08:51

O, gelukkig.

Gauw beter worden Peentje!

Go peentje

Gauw beter worden en lekker naar huis!

Joh

Wat een bijzonder mooi nieuws dat jullie kleine Peentje er is, ik had het nog niet gelezen, was erg druk. Gefeliciteerd!!!
En wow wat schrikken dan ineens dat ziekenhuis.... hopelijk gaat het gauw beter!!
liefs x

Hoe is het nu?

Ha Valkyre, dit weekend kwam het niet van reageren, maar ik lees natuurlijk wel mee! Hoe is het inmiddels met Peentje? Loopt de borstvoeding goed? Is er zicht op dat jullie weer lekker naar huis kunnen? Ik wens jullie alle goeds!

En, mag peentje vandaag naar huis?

Ik hoop dat hij helemaal beter is en dat jullie vanaf vandaag op een roze wolk thuis zitten te genieten.

skik

Tineke

Tineke

30-01-2013 om 15:38

Zoeken

Ja, gevonden. Eindelijk weet ik dan dat Peentje is geboren! Geweldig, gefeliciteerd! En wat een leuke -oude-opa-naam!
En tegelijkertijd wat een schrik. Hopelijk zijn jullie straks lekker thuis, kun je de kraamtijd nog een beetje overdoen. Geniet van elkaar. En voor de kleine Peentje: Welkom op Aarde, jongen!

judiths mama

judiths mama

31-01-2013 om 09:19

Gefeliciteerd

Hoop dat er snel een roze wolk te vinden is waar jullie op zitten.
Saskia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.