Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Witje

Witje

27-02-2010 om 12:16

Vertellen; zwanger van vierde...


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jessie

Jessie

08-03-2010 om 19:13

Witje

Je schrijft: "Het is eigenlijk een tijd waarin niemand een lange periode gemist kan worden, en dan "doe" ik dit (idee dat collega's dat gaan denken".

Mochten collega's dit al denken, ik zou hierboven staan als ik jou was. Het is heel bijzonder om een vierde kindje te krijgen en jullie kunnen het weten als ervaren ouders. Als je later (hopelijk als je een heel oud dametje bent) op je sterfbed ligt dan denk je met liefde aan je vier kinderen en niet meer aan je werk en wat die collega's destijds allemaal wel niet vonden.

Relativeren en beseffen wat echt belangrijk is in het leven en dan kun je je bericht denk ik wel vol blijdschap vertellen. Van harte gefeliciteerd!

Witje

Witje

11-03-2010 om 14:42

Iedereen weet het nu!

Beste allemaal,

Wat een levendig draadje is dit geworden. Leuk!

Voor mij hebben jullie adviezen erg veel geholpen. Namelijk me niet teveel aantrekken van wat anderen vinden en ook zelf het nieuws met veel enthousiasme vertellen. Ik heb het dus zo aangepakt en met een prettig resultaat. Tot nu toe eigenlijk alleen maar positieve, verbaasde, vriendelijke reacties! Wel mensen die zeggen: het zou niks voor mij zijn, maar dat vind ik een heel begrijpelijke reactie. Ook op het werk en de opleiding begrip. Ben alles nu goed aan het regelen en dat geeft rust.

Iedereen dank voor het reageren!!!

Gelukkig

Fijn dat die last nu van je schouders is. Ik wens je een fantastische verdere zwangerschap en een geboorte uit het boekje. Niet te lang, niet te zwaar en een gezond kindje.
Groeten Lieuwkje.

tonny

tonny

01-04-2010 om 12:39

Moeder van vier

Het is alweer een hele tijd geleden dat onze nummer 4 geboren werd, en ik kan me werkelijk geen enkele negatieve reactie herinneren. Ik heb altijd uitgestraald dat ik graag een wat groter gezin zou hebben, als dat zou kunnen, dus daarmee waren de verwachtingen geschapen in de buitenwereld.

Wel hoorde ik veel, veel later een verhaal waarin wat negatieve gevoelens doorklonken. Het verhaal van iemand met één zoon; ze vond dat ik mijn identiteit te zeer ontleende aan het 'moeder van veel kinderen zijn'.

Witje, alle goeds, ik heb dit draadje niet helemaal gevolgd maar wens je een prachtig levenslustig gezin toe!

tonny

Witje

Witje

02-04-2010 om 20:54

Mooi tonny

Wat een mooie wens geef je me mee: een levenslustig gezin! Ik kan me daar helemaal in vinden. Ik ben ook zo benieuwd naar dit nieuwe kindje.. Kan niet wachten tot ik het voel bewegen in mijn buik... Dank je wel voor je berichtje!

Groeten van Witje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.