Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Agaatje

Agaatje

01-03-2010 om 09:20

Vlokkentest


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tink

Tink

31-03-2010 om 23:27

Agaatje

We hadden met z'n alleen gehoopt op een heel andere uitslag voor jullie. En nu sta je voor de moeilijkste en onmogelijkste keuze van je leven. Heel veel sterkte daarbij!!

Liefs Tink

Agaatje

Agaatje

01-04-2010 om 08:32

Warme reacties

Wat een fijne warme reacties. Dat doet me goed. Het is raar, maar ik ben al aan het idee gewend, al kan ik me de consequenties nog niet goed voorstellen. De gesprekken zullen ons daar verder over moeten informeren. Ik ben met name bang dat ik het zelf niet trek ivm de zorg voor mijn oudste 2 uit mijn 1e huwelijk. Ik weet dat dit door mijn ex tegen me gebruikt kan gaan worden. En als hij weer in zo'n bui is, raakt me dat nog altijd. Ik zal daar goed om moeten denken. Verder blijft de onzekerheid over de ontwikkeling wel een punt van twijfel, daarin wil ik wel zeggen dat ik bewondering heb voor Poekie die de keuze heeft kunnen maken om de zwangerschap te beeindigen. Maar.... elke avond voel ik het meisje door mijn buik zwemmen en bewegen, hoe kan ik ooit.......... nu nog....... dit heeft tijd nodig.

Agaatje

Och, wat schrik ik hier van. Ik had voor jullie zo graag een andere uitkomst willen zien. Ik wens jou en je man heel veel sterkte en kracht bij het maken van de voor jullie goede keuze, wat die dan ook is. Jullie zijn de enige die de keuze kunnen maken.
En als je wilt mag je altijd mijn emailadres opvragen bij forumbeheer
Liefs Judith

Lena

Lena

01-04-2010 om 22:03

Hoi

Hoi Agaat. Ik kan me wel voorstellen dat het snel 'went', soms kun je je juist heel snel instellen op een 'crisissituatie'. En ik kan me goed voorstellen dat het veel uitmaakt dat je iets voelt. Ik voel nu ook van alles bewegen sinds een paar dagen, en daar wordt het zoveel echter van. Hoe weten ze trouwens dat het een meisje is, ook door de punctie?
Ik snap dat er nog niks te zeggen over hoe het kind zich kan ontwikkelen, maar is wel te zeggen hoe groot het percentage is dat bijv. ernstige gezondheidproblemen heeft? Of het juist heel goed doet? Ik snap trouwens goed dat je kijkt naar de belasting die je binnen je gezin kunt hebben. Ik weet hoe het is om een moeilijk ex en zorgen om kind te hebben, en dat kan zwaar zijn. Sterkte met alles weer! Lena

Ach agaatje

wat had ik jullie een goede uitslag gegund, verdorie.

Nu heb ik hier al verschillende dingen getypt die allemaal niet iets toevoegen aan alle vorige postings. Ik wens jullie dus alleen maar heel veel sterkte met het nemen van een beslissing.

Witje

Witje

02-04-2010 om 20:51

Hoi agaatje

Beste Agaatje,

Heel knap vind ik het, hoe rustig je verwoordt wat jullie nu te doen staat. Ik heb het idee dat jullie wat er nu gebeurt met een zekere kalmte tegemoet kunnen treden. Dat spreekt voor mij uit je bericht; een soort vertrouwen dat jullie wel zullen voelen hoe jullie verder willen. Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat. Ik kan me voorstellen dat het nu belangrijk is je een beetje af te sluiten voor de buitenwereld en alle "meningen". Het gaat nu om jullie proces. Alle goeds daarbij en tot gauw weer op het forum.

Witje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.