Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Wel of niet zwanger

Hallo!

Ik word gek van onzekerheid. Ik heb een regelmatige cyclus. Ik had vrijdag ongesteld moeten worden. Nu ben ik het nog niet en het voelt ook niet alsof het nog gaat komen.
Ik was de week ervoor wel erg misselijk en enorm obstinaat naar andere toe. Maar gaf het weer de schuld, had echt idee niet dak zwanger zou zijn(of wilde dat niet denken ik weet het niet)
Maar mijn test vanmorgen was negatief... maar mijn cyclus kennende had ik het allang moeten wezen.
Vorige keer(3 maanden terug) was ik zwanger maar kreeg ik na week een vroegtijdige miskraam. Ik wil nu wel denken dak zwanger ben maar ben bang dat het straks weer daarin resulteerd.
Mensen zeggen wel neem de tijd, afwachten, ja op zich kan je meer niet doen maar ik word gek van mezelf en bang voor wat er komen gaat(is ook eerste keer verder)

Wie kan me steuntje in de rug geven??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

09-01-2012 om 12:11

Zenuwslopend

Iedere vrouw die ooit een miskraam heeft gehad, kent jouw zenuwgevoel! Accepteer dat je je zo voelt en kijk of je wat meer afleiding kunt vinden ergens.

Ik zal voor je duimen!

Vaje

Vaje

09-01-2012 om 12:50

Huisarts?

Hoi Blackie,

Ik kan me goed voorstellen dat je erg zenuwachtig bent en eigenlijk niet zomaar wilt afwachten.

Ik heb begrepen (vergeef me als het niet juist is) dat huisartsen ook zwangerschapstesten kunnen afnemen en dat die testen wat gevoeliger dan de huis-tuin-en-keuken-testen (d.w.z. eerder het hcg hormoon detecteren).

Ik zou er eens een telefoontje aan wagen als ik jou was.

Veel sterkte met afwachten, en laat je nog even wat horen als je duidelijkheid hebt?

Groetjes van Vaje

Blackie

Blackie

10-01-2012 om 00:33 Topicstarter

Afwachten

Ik voel me momenteel iets beter..klinkt miss vreemd maar heb het even plek gegeven. Of ik word het of niet... Ik moet gewoon afleiding zoeken dezer dagen en afwachten. Hoop alleen dat als ik ongesteld word het wel snel is, dan weet ik teminste wel waar ik aan toe ben. Daarnaast is mijn man erg steunend, en dat scheelt een hoop. Hij heeft eigenlijk zoiets van ja als het nu niet komt dan is het gewoon nog niet ons moment geweest. En daar heeft ie punt in. Ik ben erg optimistisch vandaag..

Maar als ik kijk hoe ik me afgelopen dagen voel kan dat ook zo weer over zijn. Ik ben sinds vorige week in de ochtend en avond uren erg misselijk en heb vorige week neigingen gehad om iedereen verot te schelden(en voor mensen die me kennen, zo ben ik absoluut niet!!)
Wel vroeg twee weken terug een verpleegkundige op het werk of ik last van me schildklieren had omdat me nek iets dikker was. Ik zei van niet en zei gaf de reactie ja of je bent gewoon zwanger. Terwijl zij niets van mijn situatie van zwanger worden enz af weet.

Verder nu wel soort spierpijn in mijn onderbuik, vreetbuien en erg moe.
Ik heb me voorgenomen vrijdag pas te testen dan ben ik weer vrij. Mocht ik het dan nog niet zijn mag ik toch wel aannemen dat test positief zal zijn. Zo niet mja dan ga ik huisarts bellen om maandag bloed te prikken.

Weet je steun van hier en het even van me afschrijven helpt ook enorm. Bedoel ben echt de enige niet met deze gevoelens. Dus scheelt weer Dank alvast voor de lieve steuntjes!

Blackie

Blackie

11-01-2012 om 05:29 Topicstarter

Test nog negatief

Hallo!

Ik heb vanmorgen test gedaan. Ik kwam uit bed en had echt zo iets. nu ben ik het zat, ik weet het gewoon. Was gisteren ook zo moe, hele dag was ik nauwelijks vooruit te branden. En in de avonduren kon ik weer nauwelijks in slaap komen(blijft vreemd ik ben geen slechte slaper)

Maar test was toch negatief...ik snap er geen hol van ben nu 5 dagen overtijd...vrijdag maar weer proberen en anders ga ik de verloskundige bellen(ben ik al bekend na vorige keer en weet hoe graag ze me daar willen helpen) kijken wat hun dan vinden...
andere tips?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.