Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
zwangere sabine

zwangere sabine

22-01-2012 om 10:42

Welke naam vinden jullie het leukst?

Eindelijk hebben mijn man en ik namen voor ons zoontje bedacht, maar nu kunnen we (ik..) niet kiezen. Willen jullie laten weten welke jullie het leukst vinden??
Pelle of Sverre.
Alvast bedankt!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Savon

Ik heb vantevoren gegoogled om te kijken of dochter met alleen haar voornaam en eventueel onze woonplaats, die ik hier ook wel eens noem, te vinden is en dat is niet zo. Ik krijg alleen maar hits van technische websites. Ons hele gezin is trouwens compleet onder de radar googletechnisch gezien. Daarom ben ik niet bang voor herleidbaarheid door haar naam hier te noemen.

Ben wel benieuwd naar jouw zelfgeknutselse kindernamen, maar kan me voorstellen dat je voorzichtig bent die op het net te gooien.

skik

Ely

Ely

26-01-2012 om 13:23

Wat leuk!

Stoere, vrolijk klinkende naam!
O, kunnen we niet onder valse valse nicks een namendraadje doen voor alle bijzondere namen? Ik vind het zo leuk, zou er zo nog een kindje voor willen

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

In het kader van hardware namen...

Skiks dochters naam is heel leuk. Ik ontmoette ooit ook een meisje dat Robinette heette. Ook een hardware naam, ook stoer.

Skik

Mijn dochter is van 2008 en was toen de enige die zo genoemd was (kan je nakijken op de site van de SV. In 2009, 2010 en 2011 is er nooit een meisje geboren die haar naam gekregen heeft. Dat is dus de reden dat ik haar naam hier niet noem, hier heet ze Truusje (dat zal ze me later nog wel eens verwijten...).

Oudste heeft een bestaande, maar niet vaak voorkomende naam (in 2011 3 keer) en naam middelste is vorig jaar één keer aan een ander jochie gegeven.

De combinatie van die 3 maakt mij voor mensen uit dit dorp wel heel herkenbaar natuurlijk.

Googlebaar zijn we niet, gelukkig.

Maar mocht je je nieuwsgierigheid echt niet kunnen bedwingen dan mag je me mailen hoor.

Hoera, ik ben tante!

Gisteren is, keurig op de uitgerekende datum, mijn nichtje geboren. Ze heeft mooie, leuke namen gekregen en nog belangrijker: ze is gezond, de bevalling is prima gegaan en de ouders zijn overweldigd door geluk.

Ely, er heeft juni vorig jaar in 'algemeen' een draadje over bijzondere namen gelopen, waarbij sommigen onder gelegenheidsnick de namen van hun kinders prijsgaven, maar veel ook niet, o.a. om de redenen die Savon noemt.

Savon, ik heb nog steeds maar één emailadres, ik zal eens een OOL-gmail ding aanmaken, maar eerst ga ik op kraambezoek!

Tante skik

Gefeliciteerd skik

met je nieuwe nichtje!

Ely

Ely

27-01-2012 om 22:05

Gefeliciteerd skik

Leuk hè, nichtjes

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

PotableRam80

PotableRam80

03-02-2012 om 22:54

Pelle

Zeker Pelle!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.