Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
moeder van vier

moeder van vier

19-09-2008 om 16:18

Wie heeft er 5 kinderen?


Hoi mede mama’s

Ik ben een trotste moeder van 5 kinderen. De oudste is een tweeling j/j van 12 en de jongste een tweeling j/m van 5 maanden en daar tussen een heerlijke ventje van 5. Ja het is druk maar o, ik zou ze voor geen goud kunnen missen. Ik werk daarbij ook gewoon 4 dagen in de kinderopvang . Ik krijg daarbij vaak de vraag zijn ze van 2 vaders? Ik vind het zo ver gezocht dat iedereen altijd maar Zijn/ haar ongevraagde mening wil geven. En in mijn geval waren de jongste twee een cadeautje. We kwamen erachter toen ik al ruim 12 weken zwanger was, dus voor ons was de keuze heel snel gemaakt.  Heb een lieve moeder die helpt en een lieve bazin die zorgt dat ik de kleine gup van 5 van en naar school kan brengen. Zo fijn. Het brengt zoveel liefde, energie en gezelligheid thuis. En dan heb ik het nog niet over al die vriendjes die over de vloer komen/ mee eten of blijven slapen. En wat die kinderen altijd zeggen het is hier altijd Zo gezellig. 

Dit is een draadje van 2008.....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.