Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
S@s

S@s

16-10-2008 om 20:42

Wonderlijke veranderingen

Ik heb mijn hele leven flink ge-tandenknarst. Zo erg zelfs, dat ik op een gegeven moment van mijn tandarts een gebitje kreeg om 's nachts te dragen, omdat ik wel erg diepe groeven in mijn gebit begon te krijgen. Niet lang nadat ik dit bitje kreeg, raakte ik zwanger van mijn oudste zoontje. Tijdens de zwangerschap stopte zomaar het knarsen. Ik dacht dat het na de geboorte wel weer terug zou keren, maar nu, twee jaar later doe ik nog steeds niet!!! Vind ik best een wonderlijke verandering..
Is er bij jullie ook iets "vreemds" veranderd nadat je zwanger was? Ben benieuwd!
Saskia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

17-10-2008 om 09:45

S@s

Ik weet als geen ander wat een giga inpact een zwangerschap kan hebben, maar is het in jou geval niet veel logischer aan te nemen dat het stoppen met tandenknarsten komt door dat je een bitje hebt gekregen.
Daardoor word het tandenknarsen onmogelijk gemaakt, er zit nl een bitje tussen, waardoor je het vanzelf hebt afgeleerd.

groet, polly

S@s

S@s

17-10-2008 om 13:48

Haha, nee..

.. ik heb het ellendige ding nauwelijks gedragen en toen was het al over. Volgens mij is het echt de zwangerschap.

koentje

koentje

18-10-2008 om 12:44

Natuurlijk

al die tijd lag je tandenknarsend in je dromen te wensen dat je een kindje kreeg!
Die HEB je nu toch?

koentje

koentje

18-10-2008 om 12:46

Oh ja,

ik ben trouwens gaan hyperventileren na de geboorte van zoon. Een soort van emotionele storm, he? Maar sinds die tijd hyperventileer ik vaker bij allerlei spanningen...

mama van Linde

mama van Linde

19-10-2008 om 19:50

Weer normaal door 2e zwangerschap

Ik ben iemand die ontzettend houd van koken, bakken, nieuwe recepten uitproberen enz. Tijdens mijn 1e zwangerschap had ik hier totaal geen zin meer in en totaal geen inspiratie/gevoel meer voor het koken. Na de bevalling is dit helaas zo gebleven.
Echter nu ben ik 15 weken zwanger van mijn tweede kindje en het komt weer helemaal terug! (zelfs tijdens de misselijke weken had ik ZIN om te koken).
Net alsof ik nu pas weer normaal wordt

We moeten maar niet meer aan een derde beginnen, anders denk ik dat er een vierde voor nodig is om weer 'normaal' te worden, ha, ha.

Hier ook

Toen ik zwanger was van mijn 2e lustte ik spontaan geen champignons en paddestoelen meer. Vond ik heel erg want die at ik altijd graag. Ergens had ik nog de hoop dat het tijdens zwangerschap nummer 3 over zou gaan maar helaas... En nu, ruim 4 jaar later, zwanger van de vierde en zowaar, ik lust weer champignons!! Paddestoelen moet ik nog proberen maar ik heb er alle vertrouwen in

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.