Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Zwanger

Hoera!
Mijn vriendin (en ik) zijn eindelijk zwanger! Ze is nu over de 3 maanden grens. En ik vind het nog steeds niet te bevatten.
Meer bijna vaders hier?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gefeliciteerd!

Ik ben geen vader, maar toch van harte met dit blije nieuws! Leuk dat je zo enthousiast bent

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Gaaf!

Van harte gefeliciteerd, altijd leuk een trotse papa!!

dc

dc

29-03-2011 om 17:03

Gefeliciteerd!

Leuk hoor!

Mijn man wordt nu al bijna voor de derde keer vader, maar hij spreekt geen nederlands (hij is frans). Maar als je vragen hebt, kan ik ze doorgeven hoor

Enne, ben je al voorbereid op het feit dat een zwangere vrouw onmogelijke en onredelijke eisen kan gaan stellen op een gegeven moment. Bijvoorbeeld dat een kamer om 11 uur 's avonds toch echt NU opeens heel anders ingericht moet worden. Mijn tip: niet discussieren, gewoon doen!

(Ik ben vandaag uren bezig geweest met muren in huis schrobben, iets wat je anders ook echt nooit doet, het zijn echt die hormonen!)

Valkyre

Valkyre

29-03-2011 om 23:42

Wat leuk

Wat leuk, zo'n blij pappa-in-wording! Mijn man was ook supertrots. Hij wilde ook eens rondkijken op dit forum, dus ik zal hem zeggen dat er nog meer mannen rondkijken hier.

Gefeliciteerd in ieder geval! Duurde het lang (je zei geloof ik " eindelijk")?
(null)

Danel

Danel

30-03-2011 om 10:46 Topicstarter

Niet zo lang

Lang eigenlijk niet. We hadden iets van we zien wel wanneer het gebeurd. Ik kijk nu al uit naar de eerste eisen haha. Ach,dat hoort er ook bij denk ik dan maar... En denk dat je daar later ook wel om kunt lachen, ik wss dan al.

Valkyre

Valkyre

30-03-2011 om 12:08

Rustig blijven

Ik veranderde helaas in een enorme zeur toen ik zwanger was. (Doe ik normaal gesproken natuurlijk nooooit, haha!) Manlief heeft 't allemaal rustig aangehoord, ja en amen gezegd, zoveel mogelijk gedaan wat ik wilde (klussen in huis, wassen draaien enzo) en zo af en toe flink stoom afgeblazen bij zijn vrienden. Zo kwamen we de zwangerschap goed door.

Geniet je er ook van een beetje voor haar te zorgen? Dat is al het halve werk natuurlijk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.