Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Hanna

Hanna

25-05-2019 om 15:55

Zwanger van een tweeling?

Ik ben ongeveer 6 weken zwanger. Mijn buik groeit enorm hard. Mijn 2 kleuters en peuter vragen al of ik een baby in mijn buik heb. Hoe bizar. Ik ben extreem moe, enorm veel plassen enz. Het lijkt allemaal veel extremer dan mijn andere zwangerschappen. Ik heb over 2 weken mijn eerste echo. Wie herkent dit? Het is niet dat ik graag een tweeling wil en dat ik dat dus hoop. Maar omdat mijn buik zo extreem groeit (lijkt minimaal 12 weken) ben ik benieuwd naar ervaringen van tweelingmoeders of een eenling moeder wie dit herkent.

Guera

Guera

25-05-2019 om 16:13

Je lijf

Denkt. O zwanger floep buik.
Bij mijn 2e moest ik het met 9 weken wel vertellen op mijn werk omdat ik geen broek meer aankon. Dus hoeft niks te betekenen
Gefeleficiteerd!

Hanna

Hanna

25-05-2019 om 16:16

Denk het ook

Zo was het bij was het inderdaad ook: zwanger en floep buik. Als ik tot 10 weken kan wachten ben ik blij. Ik zie mensen nu al kijken.. en dan denk ik je kijkt maar. Soms kan het ook lijken. Of ze denken dat je veel gesnoept heb ahah

margaretha

margaretha

25-05-2019 om 16:48

bij mijn tweeling grotere buik

Ik weet og wel dat we op vakantie gingen, vliegreis, en dat medepassagiers vroegen of ik nog wel durfde te vliegen. Dachten dat ik een maand of 7 zwanger was, was rond begin derde maand. Extra veel plassen herinner ik me niet, is ook al lang geleden (ze zijn net 26). Echo kwam na de vakantie en was voor ons alleen maar een bevestiging dat het idd om een tweeling ging. Ik had toen 1 van 2 en 1 van 1

Bennikki

Bennikki

25-05-2019 om 17:06

Margaretha

4 kinderen onder de 3? Met terugwerkende kracht diep respect voor jou : )

Triva

Triva

25-05-2019 om 17:37

bij elke volgende

zwangerschap word je over het algemeen sneller dik, je lichaam weet al wat de bedoeling is en veert zo terug

Hoeft niet

Toen ik zwanger was van mijn tweeling (derde zwangerschap) hoefde ik pas met 16 weken positiebroeken te gaan dragen en kon ik tot die tijd ook makkelijk verborgen houden dat ik zwanger was. Wel was ik idioot moe en kotsmisselijk, echt twee keer zoveel als bij mijn eenlingzwangerschappen.

skik

margaretha

margaretha

25-05-2019 om 19:50

re bennikki

toen ik 3 mnd zwanger was waren de oudste 2 2 jaar en 1 jaar, de oudste was 3 jaar en 21/2 maand bij de geboorte van de tweeling ( en nog 9 toen de zevende geboren werd)

Moemie

Moemie

06-06-2019 om 17:43

Yep, dikke buik

Ik moest met 9 weken al zwangerschapsbroeken dragen maar ik droeg dan ook in eerste instantie een drieling...het waren mijn eerste kindjes. Je hoort idd vaker dat men bij een opvolgende zwangerschap eerder dik wordt, het hoeft dus niet te betekenen dat je tweeling krijgt, hoewel ik het iedereen gun!

margaretha

margaretha

13-06-2019 om 13:37

en???

weet je al meer?

mirreke

mirreke

13-06-2019 om 14:45

Wauw margaretha

respect...!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.