Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Zwanger voorjaar 2021

Dit is het vervolgtopic van het Viva Forum: Zwanger worden voorjaar 2021 

Bijna zwangeren 

NaamHoeveelste kindje
Chocol0nely1e
indian_summers1e
Purple263e
MMXVIII3e
Fietsertje892e
Fishie441e
honinginnetje1e
Lepelplantje1e
Miss_W1e
Cindy-Lou-Who1e
Jasmijn12092e
Sunny_1e
Letmeholdyou2e
Iwokeuplikethis1e

Zwangeren 

NaamHoeveelste kindjeUitgerekendGeslacht
Witlofspruit2e
Kiwimeisje3e
Preggie902e13-12
lloke

3e

14-01
Sanna191e
Sandwichkind1e
Sandwichkind

Sandwichkind

11-07-2021 om 08:52 Topicstarter

Hallo dames, welkom hier op het nieuwe forum. Ik heb iedereen weer in de lijst gezet, maar we moeten even kijken wie er mee verhuizen naar dit forum En ik kan de tabel nog aanpassen, heb nu de NOD eruit gelaten maar mochten jullie dat wel willen dan kan het er altijd nog bij.

Zoals jullie kunnen zien kan ik, zoals honinginnetje al zei dit topic met een positieve test openen! Donderdagavond getest en vanmorgen weer en het was een dikke vette streep! 

indian_summers Ben benieuwd hoe je ervaring hier mee gaat zijn, ik kwam het ook wel eens tegen online. 

Fietsertje en Fishie: wat balen zeg! weer op naar de volgende ronde. Ik ga duimen voor de mensen op het wachtbankje & degene die weer mogen gaan 'klussen' (vervelend woord eigenlijk, haha) Fijne zondag allemaal!


Wauw, wat een fantastisch nieuws voor dit nieuwe topic, Sandwichkind! Gefeliciteerd! 

Gefeliciteerd Sandwich!!!! 

En bedankt voor het aanmaken van een nieuw topic. 

NEE JOH!

 

dat meen je! Gefeliciteerd!! geweldig! Ok bij deze zeg ik dat volgende maand deze hele groep zwanger is

wat een manier om het topic te openen op Viafora!

Heb je het al verteld aan je man en hoe reageerde hij?

Wauw gefeliciteerd Sandwich! Super leuke manier om een nieuw topic te openen. Maarre...ik hoor inmiddels ook alweer 4 weken in de onderste tabel hè

Sandwichkind

Sandwichkind

12-07-2021 om 08:15 Topicstarter

Dank jullie wel! Ik was zelf redelijk in shock, dus even een paar uur beetje verbaasd op kantoor gezeten en in de middag nog een test gedaan en deze als verrassing aan mijn vriend gegeven. Die met hele grote ogen er naar zat te kijken en het ook niet kon geloven   

Miss_W: Sorry, die vervelende tabellen ook altijd, haha.. Ik kan de openingspost niet meer aanpassen  even uitzoeken hoe dat werkt!

Sandwichkind

Sandwichkind

12-07-2021 om 08:40 Topicstarter



We staan in de verkeerde categorie. Dus we gaan verhuizen. Moet er nog even inkomen hoor dit nieuwe forum.

https://www.viafora.nl/forum/2-zwangerschap-en-bevallen/zwanger-voorjaar-2021-vervolg 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.