Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Zwanger worden vanaf juni 2023

Hoi allemaal,

Zijn er nog meer dames die deze maand starten met proberen zwanger te worden en die het leuk vinden daar met elkaar over te kletsen?

Sinds ruim een jaar gaat het bij mijn man en bij mij steeds meer kriebelen en is het gespreksonderwerp nummer 1. In november ben ik met de pil gestopt, maar door persoonlijke omstandigheden was de timing toen niet optimaal dus hebben we nog condooms gebruikt. Nu hebben we besloten om ook de condooms de deur uit te doen. Ik vind het super spannend en merk dat ik er toch veel meer mee bezig ben dan ik had verwacht. 

Ik lees al een tijdje stilletjes mee en nu toch maar een account aangemaakt  

Hoi Boekenwurmpje, mijn vriend en ik zijn al een tijdje bezig met zwanger worden, tot nu toe geen geluk.
Sinds we aan het proberen zijn is mijn menstruatie heel onregelmatig zonder verklaarbare reden. Ik heb over een maand een afspraak bij de gynaecoloog. Dus ben benieuwd.

Wat leuk en spannend dat jij en je man er ook voor gaan! Hopelijk is het snel raak!

Boekenwurmpje97

Boekenwurmpje97

21-06-2023 om 12:54 Topicstarter

Wat jammer dat het bij jullie nog niet wil lukken. 
Om me heen zijn 2 mensen ook al langere tijd bezig en zitten nu zelfs in een traject, dan besef je toch weer even dat het niet zo vanzelfsprekend is als het lijkt. 

Sinds ik met de pil gestopt ben is mijn menstruatie ook nog onregelmatig, dus op goed geluk dan maar voorlopig. 

Fingers crossed voor jullie. Ik ben gisteren weer ongesteld geworden.
Ik heb in mijn nabije omgeving ook mensen bij wie het niet vanzelfsprekend is en onderzoeken in het ziekenhuis hebben.

ik ben bijna een jaar bezig zonder resultaat voor de tweede. Over eerste kind 3,5 jaar gedaan. Alles zonder hulp. 

Hier al een tijdje bezig.. maar het wil helaas nog niet lukken. Ik heb een onregelmatig cyclus en maak me daar best zorgen over. Stuurt de dokter jullie door naar een gynaecoloog of maken jullie zelf een afspraak bij het Zh?

Boekenwurmpje97

Boekenwurmpje97

31-07-2023 om 08:51 Topicstarter

Ik heb hier niet meer geschreven omdat ik inmiddels zwanger ben!
Vanavond eerste echo, ik denk dat ik ongeveer 8 weken ben. 

Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal snel mag lukken 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.