Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Agaatje

Agaatje

11-03-2010 om 22:13

Zwangerschapscursus

Hallo,
Wat gaan jullie voor zwangerschapscursus doen? Ik heb in mijn vorige 3 zwangerschappen de gewone zwangerschapscursus gedaan, prima, maar nu bij deze zwangerschap wil ik iets anders. Dit is echt de laatste zwangerschap en zou het wat "specialer" willen. Ik denk over yoga of haptonomie. Ik heb geen ervaring met yoga, maar dat doe je in groepsverband en dat is leuk voor de contacten. Ik heb wel vaker haptonomie gedaan, zou het heel leuk vinden om dat voor het kindje te doen, maar dat is individueel met je partner en ik denk niet dat ik hem mee krijg, hij is daar te nuchter voor, vrees is.
Wat zijn jullie ervaringen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja

Ik heb bij mijn tweede zwangerschap een cursus Samen bevallen gedaan en dat is ons goed "bevallen". Maar ik lees uit je verhaal dat je man niet zo zit te wachten op een cursus, dus dat wordt dan ook een beetje moeilijk.

Bij mijn laatste zwangerschap was ik van plan om yoga te gaan doen, maar dat is er door alle drukte helaas niet van gekomen. Dus daar kan ik je niet verder mee helpen....

Risama

Risama

14-03-2010 om 18:01

Haptonomie!