Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Kiki

Kiki

30-12-2008 om 00:18

Ach die tandjes, wanneer stopt die ellende

Mijn zoontje krijgt in een tijdsbestek van 3 weken zijn vierde tandje en ach wat heeft het schaap er een last van

Dentinox, VSM het maakt werkelijk niet uit. Bijtringen blieft hij niet.
Hij blijft maar huilen en trouwens alleen 's nachts maar. Kinderparacetamol helpt maar tijdelijk.

Hij slaapt niet door, al maanden niet. Deze misère is in september begonnen. Toen duurde het twee maanden voordat er überhaupt iets te zien was en nu komen ze allemaal tegelijkertijd. De laatste drie weken is hij 2 a 3 keer per nacht wakker en ik (en manlief) ben stuk. Ik kan werkelijk niet meer.

Is er nog iets anders wat helpt, want vooralsnog werkt helemaal niets. Overdag is het een superzoet mannetje, vrolijk blij en lijkt hij helemaal geen last te hebben van zijn tandjes. Pas 's avonds begint het als hij in zijn bedje ligt.

Groetjes
Kiki

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
zon

zon

30-12-2008 om 08:11

Nog lang niet

in het slechtste scenario.
Bij onze oudste hebben we nauwelijks iets gemerkt van tandjes of andere problemen maar onze middelste lijkt overal verschrikkelijk last van te hebben. Ze is inmiddels bijna 2 en of ze nou een tandje lijkt te krijgen, verkouden is of een ander ongemakkelijkheidje heeft het is voor haar altijd een reden 's nachts te spoken. Ik denk dat zij gevoelig is voor dergelijke dingen en dat het daarnaast een vervelende gewoonte is geworden om bij het minst of geringste 's nachts drama te maken. Ze heeft weken dat het heel goed gaat maar er hoeft maar iets te zijn of het huilen 's nachts begint weer.
Maar wie weet is het wel een kwestie van snel een hele hoop tandjes in 1 keer en ben je er vervolgens van af. Wat hier overigens bij de oudste wel hielp tegen tandjespijn was zo'n jordan tandeborstel om op te kauwen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.