Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Iemand ook ervaring mee Onrust als vader voor kind zorgt.

Misschien beetje vreemd, ik weet dat meerdere er last van hebben maar sinds 3 weken ben ik weer aan het werk. En het komt ongeveer 2 dagen per week voor dat mijn man dan op de kleine past. En op 1 of andere manier loopt dit altijd mis. Kleine is dan helemaal van streek, wil niet slapen etc etc. Hij is de rust zelver maar dan word ik echt gek van de kleine.
Nou moet ie gewoon zijn klik denk ik nog vinden met de kleine man, is natuurlijk altijd anders dan moeders. Maar iemand die ook deze ervaring had?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mea Proefrok

Mea Proefrok

21-01-2013 om 20:34

Ja hoor

Toen mijn man zijn allereerste samen-thuis-dag met onze toen drie maanden oude zoon achter de rug had, zei hij "Het maakt me niet uit wat je regelt, maar dit doe ik NOOIT meer." Moet er wel bij vertellen dat zoon tot die dag bv op verzoek had gekregen. Hoe dan ook, inmiddels is diezelfde zoon bijna twee en zijn hij en papa de dikste vrienden ter wereld. Ik kom er niet meer tussen.
Succes, hoor, het is best lastig voor je man en ook voor jou als je thuiskomt en het was weer een dramadag. Maar er gloort hoop aan de horizon.

Rockingmom

Rockingmom

21-01-2013 om 22:11 Topicstarter

Lullig

Voel me er altijd zo lullig over. Gisteravond kwam ik half 12 thuis hij met jochie 2 uur rond gerend, Ik neem hem over leg hem in bed en na kwartiertje jengelen en daarna speen te hebben gegeven was het over en sliep ie...
Misschien moet ie wel wennen aan wat pa en ma toestaat ofzo

marjanne

marjanne

22-01-2013 om 17:38

Vaderen

Heb ooit eens gelezen ' vader passen niet op..... vaders vaderen' en dat is ook zo, zij vaderen anders dan dat jij moedert. Maar wel met net zo veel liefde, en ook zij moeten leren hoe het werkt, net als wij moeders dat moe(s)ten leren. Nog een handicap is dat het kind steeds verandert. Net als je denkt dat je het weet gaat het weer anders.
Ga ervan uit dat het lukt, en dat het bij jou ook niet altijd lukt

Elx

Elx

24-01-2013 om 22:54

Wennen

Als jij de eerste 3 maanden vnl met baby in de weer bent geweest, is t gewoon wennen voor papa & baby. Papa doet dingen anders, maar wennen doen ze zeker er aan. Vergeet ook niet grote omschakeling voor papa, die misschien wel onrealistische verwachtingen had? Lekker rustig krantje lezen terwijl baby 3 uur slaapt overdag? Belangrijkste wat jij kan doen denk ik, is jouw vertrouwen aan ze geven. Niet t overnemen van je man, met een 'dit die ik wel even, ik weet t beter', als je thuis komt. Maar beide steunen dat ze t kunnen en blij zijn dat je weer thuis bent en de 2 belangrijkste mensen in je leven weer te zien. Geen commentaar over staat van t huis aub! De eerste maanden is baby verzorgen hoofdzaak, de rest echt bijzaak.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rockingmom

Rockingmom

25-01-2013 om 13:16 Topicstarter

Huishouden

Nou huishouden is echt wel laatste zorg hoor! Dat verwacht ik ook echt niet van hem, hij werkt nog steeds fulltime!

Hij vraagt mij steeds om advies, maar die werken niet. En dan word ie toch weer soort van boos op dat moment. Begrijp hem wel maar dat gelooft ie dan weer niet. Moeten het maar even doorzitten...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.