Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Gekke/afschuwelijke kindernamen


Regendrup.

Regendrup.

01-05-2022 om 17:44 Topicstarter

Tatemae schreef op 01-05-2022 om 13:29:

vandaag in de speeltuin Xyliadie. Hoe je het schrijft weet ik dus niet, maar zo spraken ze hun dochter aan. (Ksie-li-a-die)
Ik heb onwijs staan luistervinken of het geen andere naam was, maar dit was echt haar naam, was mijn conclusie.

Hahaha ik moet meteen denken aan "holladiejeeeeee"

Tatemae schreef op 01-05-2022 om 13:29:

vandaag in de speeltuin Xyliadie. Hoe je het schrijft weet ik dus niet, maar zo spraken ze hun dochter aan. (Ksie-li-a-die)
Ik heb onwijs staan luistervinken of het geen andere naam was, maar dit was echt haar naam, was mijn conclusie.

Dat klinkt als een ingrediënt van tandpasta.

MamaE schreef op 01-05-2022 om 20:57:

[..]

Dat klinkt als een ingrediënt van tandpasta.

Ik had meteen dat liedje van Sieneke in mijn hoofd met ksiediladie ksiediladie ksiedilada ik krijg het niet uit me kop

Regendrup.

Regendrup.

01-05-2022 om 21:43 Topicstarter

Tatemae schreef op 01-05-2022 om 21:09:

[..]

Ik had meteen dat liedje van Sieneke in mijn hoofd met ksiediladie ksiediladie ksiedilada ik krijg het niet uit me kop

en bedankt, ik nu ook!

Soms kom je op Facebook een lijst orginele men tegen en die ga ik wel eens door, maar dat zijn vaak weer heen originele namen maar rare spellingen van gewone namen zoals Zem en Chyara. Het enige wat er origineel aan is is de spelling en dat levert uiteindelijk voor de kinderen weer een hoop gedoe op.

Meesje schreef op 01-05-2022 om 09:28:

[..]

Ja, begrijp ik, maar hoe je het uitspreekt bedoel ik.

Lijkt me idd niet te doen. Wrs houden ze het op 'jongens', 'meisjes', 'de kleintjes', 'de groten' enz. En 'hee jij daar' 😜

Ik heb eerder een keer in een artikel over dat gezin gelezen dat al die kinderen nog bijnamen hebben en dat die veel gebruikt worden.

Een meid bij first dates heet Faam. 

Pejeka1 schreef op 23-04-2022 om 14:18:

[..]

Een maatschappij van 600 jaar geleden door de bril van de hedendaagse maatschappij bekijken is zelden een goed idee. Zowel mannen als vrouwen hadden in die tijd een leven/verplichtingen die niet meer passen bij ons hedendaagse maatschappijbeeld.

Kijk even naar Afghanistan, niks 600 jaar geleden maar hartstikke nu. En op religie gebaseerd. 

Ik zag ergens een bord in de tuin met de naam  LOWEN.... Op het bord prijkte ook een leeuw....
En er loopt ergens een meisje rond met de voornaam HEX...

Ergens anders op dit forum heb ik ook de naam DJEEZ al genoemd.



huilen-en-huilbaby.jpg?v=1597406871



Beterlaat2021! schreef op 24-03-2023 om 10:29:

Ik zag ergens een bord in de tuin met de naam LOWEN.... Op het bord prijkte ook een leeuw....
En er loopt ergens een meisje rond met de voornaam HEX...

Ergens anders op dit forum heb ik ook de naam DJEEZ al genoemd.



huilen-en-huilbaby.jpg?v=1597406871



Hex, vernoemd naar het boek van Thomas Olde Heuvelt?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.