Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Geschaafde teentjes

Hoi ieders!

Mijn kleine vent kruipt de hele buurt bij elkaar. En natuurlijk met dit lekkere weer ook lekker buiten in de tuin. Maar van de tegels raken zijn teentjes geschaafd.
En dan kan ik zijn sokjes wel aan doen maar of die gaan uit tijdens het kruipen, staan etc of hij trekt ze zelf uit. Der is eigenlijk geen beginnen aan...
Nou verzorg ik het dagelijks met een beetje zalf. Maar iemand nog tips??

Slofjes?

Voor mijn zoon had ik altijd van die zachte leren slofjes, bobux is geloof ik een merk maar er zullen wel meerdere zijn. Die gaan niet zo makkelijk uit en beschermen de voetjes. Geschaafde teentjes lijkt mij niet zo leuk voor zo'n kleintje. Ook handig om in te leren lopen want ze zijn heel soepel.

Lastige fase!

Even doorbijten door deze lastige fase. Mijn zoontje schoof op zijn buik even versleet zo heel wat rompers. Aan nieuwe shirtjes bego. Ik naar niet meer .

In huis had zoon sloffen van Collegien. Een stevige sok met een plastic zool en opstaande plastic rand over de tenen. Lijkt me dat hij dan zijn tenen niet kan schaven. Jammer dat ik hier geen plaatjes kan plakken!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

11-07-2013 om 18:44

Zootjes

Ideaal zijn Zootjes!! www.zootjes.com

Dendy Pearson

Dendy Pearson

11-07-2013 om 21:48

Ik had

altijd de slofjes van Bobux. Maar volgens mij heeft de Hema ze ook. Daar zijn ze vast goedkoper.

Fiorucci

Fiorucci

12-07-2013 om 09:22

Klopt,maar...

Die slijten veel sneller....

Rockingmom

Rockingmom

23-07-2013 om 18:36 Topicstarter

Gossie

Lief maar met dit weer doe ik hem echt geen slofjes aan. das gewoon sneu(vind ik) Gelukkig is het nu minder. Hij loopt ook meer langs de muren af

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.