Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Kan niet in slaap vallen


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Manda Rijn

Manda Rijn

07-06-2010 om 13:57 Topicstarter

Wel erg mager, iets mee doen?

je kan haar ribbetjes voelen, dunne beentjes... en ze was al niet de dikste....

Zal ik d'r wat meer pasta achtige dingen gaan geven, koolhydraten zodat ze wat sneller kan aankomen ?

liora

liora

07-06-2010 om 14:04

Manda

Hee Manda,

Wat zielig zeg, ook voor jou heel zielig! Mijn ervaring is dat na een ziekte een baby zelf een paar dagen dubbel eet en dan ineens weer normaal.

Ik zou gewoon geven wat je altijd geeft maar wel af en toe wat extra's aanbieden.

Liora

Manda Rijn

Manda Rijn

07-06-2010 om 14:21 Topicstarter

Ja heel zielig

ik vind het ook vreselijk om haar zo sip te zien, ze is nog wat witjes, haar oogjes staan ook niet helder en het vrolijke gedrag (in de handjes klappen, lekker gillen en overal nar toe kruipen) is weg, echt een flinke knal heeft ze gehad.

;-(

ik ga haar zo weer een bordje pap proberen te voeren en een boterham met smeerkaas, dan kan ze zelf beslissen waar ze wat van wil hebben.

Biene M.

Biene M.

07-06-2010 om 19:45

Eiwitten

Voor het aankomen zou ik wat extra eiwitten geven. Wat yoghurt na het warme eten en als je haar fruit nog pureert daar ook wat (volle) yoghurt doorheen doen. En dik broodbeleg.

Ach wat sneu he, het kan er zo hard vanaf gaan bij die kleintjes. Hier ook spillebenen bij mijn peuter die een weekje ziek is geweest. Hopelijk zit het er allemaal snel weer aan.

Manda Rijn

Manda Rijn

07-06-2010 om 23:26 Topicstarter

Eiwitten

misschien vindt ze die cheesedips wel lekker als tussendoortje, dat zijn van die stokjes die je dan in smeerkaas kan stoppen, lekker kliederen ook zal ze vast leuk en lekker vinden, mijn oudste vindt ze heerlijk. En ze luste vandaag ook wat chocolademelk, vond ze wel apart

Ze was vorige keer bij het cb al onder het gemiddelde qua gewicht en boven gemiddeld qua lengte en nu deze klap er nog bij.

Kan snel gaan

Hoi Manda,

mijn ervaring is ook dat als het kleintje zich weer goed voelt de kilo's er zo weer bij eet. Ik heb ook geen dikke kids. Ik geef daarom in tijden dat ze wat extra's nodig hebben kwark als toetje, en dan zo'n roomvariant. Vinden ze heerlijk.

Sterkte!
Wiggie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.