Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Vinnie

Vinnie

20-08-2016 om 11:00

Kraamcadeau's

Een goede vriendin is gisteren bevallen van een 3 ling. Ik wil volgend weekend even langs gaan, maar wat is nou een leuke kraamcadeau of leuke kraamcadeaus?


Triva

Triva

24-08-2016 om 10:29

grappig

Grappig Jacquel dat de kraamvrouw van jou wel zelf mag beslissen of ze Ouders van Nu of de Elsevier wil maar het bruine bier dring je wel op?

Kaaskopje

Kaaskopje

24-08-2016 om 12:12

Ach ja... bruinbier

Dat moet je wel lusten Zowel van bruinbier als wijn weet ik niet hoe schadelijk het is voor de baby, maar ik vind het ergens toch een gek idee om een borstvoedende moeder alcohol te geven.

Mijn laatste dikke pil die ik gelezen heb was ruim 800 pagina's dik en heb ik tijdens het voeden gelezen. Een mooi boek kan dus ook een idee zijn.

Jacquel

Jacquel

24-08-2016 om 13:28

Geintje natuurlijk

Dat bruine bier. Zelf geloof ik niet zo in de werking ervan. En een fles wijn blijft wel enige tijd goed.

Maaike120

Maaike120

27-08-2016 om 13:31

gratis cadeaus

Zo herkenbaar,

zag hier trouwens leuke tips staan; [reclame verwijderd door forumbeheer]
de site geeft wel eens gratis baby producten weg maar sowieso erg leuk.

fijn dat die reclame weg is

want maaike had overal ineens gratis bof...

Suze

Suze

28-08-2016 om 15:50

kraamfeest

Bij onze eerste wel veel bezoek gehad, eerst opa's en oms', daarna broer/zus en vrienden (volgorde net hoe het uitkwam) en later nog wat tantes/ooms.

Soms een stelletje dat nog geen vrienden had, dat lekker bleef zitten tot laat, die niet snapte hoe moe wij waren. Uiteindelijk wel weggebonjourd.

Maar om al dat bezoek bij de tweede te voorkómen (toen we het vanwege 2 kinderen natuurlijk drukker hadden dan met 1 kind) hebben wij juist kraamfeesten gegeven. Twee op een dag. Eerst alle familie en vlak erna alle vrienden.

Super oplossing!

Een paar goede vrienden waren nog wel eerder apart gekomen (en nogmaals op het feest), maar de meesten kwamen op die feesten. Echt een aanrader als je niet aldoor bezoek wilt.

gekregen cadeau

om nog maar een tip toe te voegen aan het onderwerp. Ik ben net bevallen van mijn 2e en kreeg van mijn collega's een herinneringsdoos van hout cadeau waarin ik alle momenten van de komende tijd kan bewaren. De echofoto's en het geboortekaartje heb ik er al in zitten maar straks kan ik daar ook de eerste kleertjes en schoenen bij stoppen. Van mijn eerste heb ik dit in een schoenendoos maar dit is een veel mooiere manier om spullen goed te bewaren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.