Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Omg het zijn tweelingen


MamaE schreef op 11-11-2021 om 23:49:

Wat leuk, van harte gefeliciteerd! Ik had zo graag een tweeling gehad, dat heeft me altijd al fantastisch geleken. Maar goed, misschien is het in mijn hoofd ook wel iets te idyllisch allemaal. Het zal voordelen en nadelen hebben.

Ik liet een keer een foto zien aan een collega die het ook allemaal superromantisch vond. Ze schrok zichtbaar en stamelde iets als: “Jee, twéé boxen, twéé wipstoeltjes, twéé kinderstoeltjes...” ja duh. Maar toen realiseerde ze zich pas dat het praktische problemen heeft. 

Voor de grap zei ik nog dat ik ook twéé maxicosies had en een maxitaxi want zo veel (met luiertas) kon ik niet tillen in mijn eentje. En ga jij maar eens in je eentje ergens heen fietsen met een tweeling die al wel kan zitten, maar nog niet lopen...

BrightEchidna89

BrightEchidna89

12-11-2021 om 17:22

Aansluitend met het laatste bericht:
Hopelijk is je woning hierop voorzien.

Veel voorspoed in ieder geval.

mut

mut

16-11-2021 om 23:48

tsja, mijn tweeling is al eind 20. De zwangerschap viel wel mee al was mijn buik aan het eind wel echt groot. We zijn verhuisd toen ik 28 weken zwanger was, mijn man had een andere baan 2 provincies verderop gekregen. De jaren erna waren wel druk, maar dat lag niet alleen aan de tweeling maar ook aan hun ouder broertjes (anderhalf jaar en 3 jaar ouder dan de tweeling). Dat een tweeling altijd te vroeg komt is overigens niet waar, die van mij kwamen met 39 weken en 5 dagen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.