Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
myra schipper

myra schipper

09-06-2011 om 10:21

Pijnlijke borst

mijn dochter is 7,5 mnd en drinkt nog regelmatig. Nu heeft ze tanden gekregen en bijt ze af en toe in de borst. Dat tot daar aan toe maar nu begint een van mijn borsten helemaal gekneusd aan te voelen. Dus niet de tepel, maar de gehele borst. Dit is na het drinken wat minder maar het drinken zelf is erg pijnlijk. Er zitten geen vlekken op bobbeltjes op mijn borst, voelt eigenlijk als voorheen behalve het beurse dan. Iemand ervaring??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

09-06-2011 om 15:49

Klinkt als opkomende borstontsteking. Zit waarschijnlijk wat dieper wat vast. Ik zou onder hete douche zoveel mogelijk melk eruit kolven met de hand, vervolgens na douche dochter aanleggen om goed leeg te drinken. Als dat niet helpt, even dokter of lactatiekundige bellen!

myra schipper

myra schipper

10-06-2011 om 13:22

Bedankt

heb je advies opgevolgd en is al een stuk beter daarna. Later nog een paar x goed leeg laten drinken en is nu bijna helemaal over. Heel erg bedankt..

dc

dc

10-06-2011 om 20:35

Fijn

Let de komende tijd even goed op je tepels en mondje, soms komt het door spruw bijvoorbeeld (vaak ook niet hoor).

myra schipper

myra schipper

11-06-2011 om 11:01

Zal ik doen

bedankt voor de info, is nu helemaal over. Zie geen witte aanslag in de mond van lotus en verder is de tepel ook helemaal normaal weer. Ben wel blij dat ik nu weet wat het was en wat ik eraan kon doen. Deed zo'n pijn pffff hopelijk niet weer....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.