Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Peuterspeelzaal

Na lang denken toch maar onze derde (nu 2,5) ingeschreven en ja hoor: gisteren werd er gebeld.
Morgenochtend mag hij voor het eerst naar de peuterspeelzaal! Hij heeft er zelf ontzettend veel zin in en ik vind het ook heel leuk voor hem!
Maar toch... Het is weer een mijlpaal, hij wordt echt hard groot. Dat wist ik wel, ik heb er tenslotte ook al 2 op de basisschool zitten, en toch is het weer even slikken. Het gaat veel te hard

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

05-11-2009 om 13:25

Leuk!

Mijn jongste is vorige maand begonnen, een paar dagen na haar 2e verjaardag. Nog heel jong, maar ze vindt het zo leuk. De eerste 3 keer moest ze wel wat huilen toen ik wegging maar na de 3e keer was ze helemaal enthousiast. Ze wil elke dag wel naar "school", zingt de liedjes al mee (wat de oudste nooit gedaan heeft).
Dus ik ben er blij mee, m'n grote kleine meisje naar de psz.

EsmeePF

EsmeePF

06-11-2009 om 09:40 Topicstarter

Net gebracht

Hij had er zo'n zin in! Helemaal trots, met een nieuwe rugzak op zijn rug, net als zijn grote broer en zus.
Eenmaal binnen hebben we even samen gespeeld en toen ik zei dat ik ging en hem later weer kom halen was het "oke mama, tot straks"
Nog gevraagd of hij nog naar me ging zwaaien, maar nee, daar had hij geen tijd voor! "ik ben toch aan het spelen mama!" Ja kind, je hebt gelijk...
Fijn dat hij zo makkelijk ging, het koste me ook geen moeite om hem daar te laten ofzo. Ben benieuwd hoe hij straks is als ik hem ga halen. Grote kans dat hij helemaal niet mee wil

Ilona

Ilona

12-11-2009 om 08:34

En?

Hoi Esmee,
treffen we elkaar toch weer hier
Hoe ging het met je zoon? Wou hij nog mee naar huis?
Hier zijn we aan het kijken voor een basisschool voor de oudste. Wat worden ze toch snel groot he?
Groetjes, Ilona

EsmeePF

EsmeePF

12-11-2009 om 09:06 Topicstarter

Hey ilona

Toevallig

Hij vond het helemaal geweldig! En inderdaad: grote moeite om hem weer mee naar huis te krijgen!!

Afgelopen dinsdag is hij weer geweest en weer zonder problemen. Hij speelt leuk, doet mee met liedjes zingen en de juffen zijn helemaal weg van hem omdat hij zo beleefd is, hahaha... Hij zegt bij alles alsjeblieft of dank je wel en toen de juf hem aansprak omdat hij iets deed dat niet mocht zei hij sorry. Dus het gaat prima!

Alweer voor een basisschool aan het kijken, ja het gaat echt hard!! Ik mail je binnenkort weer!

Ilona

Ilona

12-11-2009 om 13:56

Fijn

Erg he, die kindjes die nog beleefd opgevoed worden
Goed onthouden voor als hij iets tegen je zegt wat eigenlijk niet kan: je opvoeding werpt toch zijn vruchten af, want bij anderen kan hij het wel!
Ik hoor (lees) graag van je. Hoe je Grote Dag geweest is bijvoorbeeld...
Groetjes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.