Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

1 - 3 - 4 de 2 daar doen we niet aan!

Ok...dit topic is niet echt heel serieus van aard maar wel van nieuwsgierige aard....
Onze zoon, 3,5 jaar oud, kan al best lang (soort van) tellen. Ongeveer sinds dat hij 2 was. En al die tijd is het 1, 3, 4......die 2, daar heeft ie niks mee haha. Welke boekje ik ook lees. Welke telling we ook doen. Je kunt hoog of laag springen maar nee: het is, 1,3,4......enzovoorts.

1, 2, 3, 4...hoedje van...neeee mama: 1, 3 ,4, SCHEET, hoedje van....

Geweldig toch? Wij genieten vol teugen. Nu al respect voor zijn juf van volgend jaar op school haha.

Nog meer eigenwijze anekdotes hier? Want goh wat gaan we deze tijd toch missen.....♥️

Ja herkenbaar en super schattig. Hier ook 3,5 half jaar, die van ons heeft de twee wel in het assortiment maar telt standaard 1,2,4,6,8,9,10 🤣

En vanavond een boekje aan het lezen en het woord spiegelbeeld kan mama echt niet goed uitspreken ‘Nee mama het is piegelbeel’ …ja hoor jongen je hebt gelijk
Heerlijk

Oh en hij kan toneelspelen als de beste, en dan ook uitleg erbij geven. ‘Dan doe ik zo en dan zo en dan is tie goed’. Geen idee waar het over gaat, maar hij zit zo heerlijk in zijn verhaal en spel 

Ik dacht dat dit een draadje zou zijn over de fase "Ik ben twee en ik zeg nee!!!", die fase slaan we liever over 
Maar ik zie dat jullie dat stadium voorbij zijn, hoewel... Veel plezier met de bijna-kleuters!

PriceyRook54

PriceyRook54

22-02-2022 om 10:32

Hahaha Wolky, daar moest ik hardop van lachen, 1 3 4 scheet 

Hier wordt de 7 altijd overgeslagen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.