Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

1pers dekbed, waar op letten?


Waar ik vooral op zou letten is dat het dekbed soepel is, we hadden voor onze oudste een goedkoop dekbed bij Leenbakker gekocht en die viel als een plank over hem heen, niet fijn dus. We hebben daarna een dekbed bij Ikea gekocht, soepel vallend, maar niet heel dik. Zelf hebben we een wollen vierseizoenen dekbed en ik wil nooit meer iets anders. We hebben ze nooit dubbel in de overtrek, want in de winter begin ik de nacht vaak met twee dekbedden, en halverwege de nacht gooi ik één eraf. 

Bijtje82

Bijtje82

12-08-2022 om 13:47

Yoja schreef op 12-08-2022 om 11:28:

Waar ik vooral op zou letten is dat het dekbed soepel is, we hadden voor onze oudste een goedkoop dekbed bij Leenbakker gekocht en die viel als een plank over hem heen, niet fijn dus. We hebben daarna een dekbed bij Ikea gekocht, soepel vallend, maar niet heel dik. Zelf hebben we een wollen vierseizoenen dekbed en ik wil nooit meer iets anders. We hebben ze nooit dubbel in de overtrek, want in de winter begin ik de nacht vaak met twee dekbedden, en halverwege de nacht gooi ik één eraf.

Weet je zeker dat je een dekbed kocht, geen tuinstoelkussen?🤪

WickedCurlew89

WickedCurlew89

12-08-2022 om 23:59

Wij hadden/hebben een 4 seizoenen synthetisch dekbed voor kind (uit twee delen dus 3 mogelijkheden qua dikte en warmte)

Synthetisch, vanwege het makkelijk kunnen wassen en allergieën. Volgens mij van Ikea, niet de duurste en niet de goedkoopste.

Cyl1920

Cyl1920

13-08-2022 om 20:01 Topicstarter

super bedankt voor jullie tips! Ik ga eens neuzen

Wij hebben v d Action ,die zijn heel soepel. Eerst had ik Ikea, ook soepel ,maar na aanal jaar waren er wel een soort klontjes in ontstaan. Dus ook stukjes met  geen vulling.

Theodorusu schreef op 03-09-2022 om 21:32:

Een verzonnen topic

ga jij even ergens anders dom praten

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.