Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Kiki

Kiki

13-12-2009 om 20:11

Ach die rottige kiezen


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

24-12-2009 om 13:41

Kiki

Mag ik je even een hand geven? De laatste nachten gingen zo goed, maar één keer wakker om 3.30 uur, maar afgelopen nacht was het weer waardeloos. Elk uur vanaf 00.30 uur, bah. Het is dat mijn man er niet tegen kan, maar ik heb inmiddels wel het punt bereikt dat ik de lieve schat wil laten huilen.

Kiki

Kiki

24-12-2009 om 17:50

Ja biene, vreselijk he

Zal er iets in de lucht hebben gezeten vannacht. Nou ja, dan zou het bij mij bijna elke nacht zijn, zo slecht als hij slaapt.

Je kan er zo moe van worden en iedere keer denk ik weer. "Het is een fase, het gaat voorbij" maar het duurt echt al heel lang.

Ik heb gewoon zelf niet het idee dat laten huilen werkt (behalve dan dat hij zich dan straks uit pure uitputting in slaap huilt)
Maar misschien moet ik gewoon af van het idee dat het zielig is

Oudste is nu 3,5

We houden stug vast aan z'n middagslaapje. Heeft ie niet altijd zin in. Als hij weer eens in de contramine is, eerst nog een extra boekje wil lezen en huilend naar bed gaat weet ik *zeker* dat hij goed gaat slapen en verfrist wakker wordt.

Na al die jaren werkt even (niet lang) huilen nog steeds als een slaapmiddel voor 'm. Ik ben er niet bang meer voor.

Met de jongste is het heel anders. Die huilt alleen als hij honger of een vieze luier heeft. Een openbaring dat het zo ook kan. Iedereen heeft blijkbaar zo z'n eigen aanpak nodig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.