Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
karin

karin

15-11-2008 om 13:37

Al een meisjes babyborn en twijfel om nog een donkere of een jongensbaby born erbij te kopen!

Wie heeft er ervaring met 2 babyborn popen,ons dochtertje van net 3 speelt erg veel met haar blanke meisjes baby born,dus ik twijfel voor sinterklaas om een donkerbruine babyborn erbij te kopen of een jongetjes babyborn,ik begrijp dat het mijn eigen keus is,maar ik weet niet ofdat als ze al 1 baby born heeft,ik beter iets anders kan kopen,bijv. een paard of fietsje ervan(twijfel weer ofdat ze daar wel wat mee zou doen)
Ik zelf vindt een donkere baby born leuk,vooral omdat ze dan ziet dat ze ziet dat er ook donkere zijn,maar een jongetje heeft ook wel iets,omdat dat het t.o gestelde is met een plassertje ha ha!
Wie heeft er ook 2 verschillende poppen en spelen jullie kids daar veel mee(heb ook al op marktplaats gekeken,maar ik weet dan nooit zeker of een pop schoon is en schadevrij zeg maar)
En naar welke voorkeur zou jullie tweede pop uitgaan een donkerbruine of een jongetje(helaas zijn er geen donkere jongetjes!)

En weet iemand odat een pennestreep van een pop af te krijgen is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

15-11-2008 om 17:17

Poppen

Hier hebben we een flink aantal poppen in huis. Verschillende merken en formaten. Wel allemaal blanke meisjes poppen. En ach, geloof nou niet dat mijn kinderen daardoor niet weten dat er ook gekleurde mensen zijn

Meerdere poppen is naar mijn idee sowieso leuk, en als het jou leuk lijkt om een andere soort te kopen, prima toch.

Maylise

Maylise

17-11-2008 om 12:36

Maakt denk ik niet zoveel uit

Wij hebben een enorme stapel poppen in huis van allerlei formaten, kleuren en geslachten(da's misschien iets overdreven maar we hebben er zeker wel 10) en er is altijd met alle poppen even liefdevol gespeeld. Een van de poppen is trouwens een donker jongentje maar het lijfje is zacht dus er is niks te zien.
Ik zou in jullie geval voor de donkere meisjes pop gaan want op donkere poppen zijn pennenstreken veel minder te zien dus dat is reuze handig.

Maylise

mijk

mijk

17-11-2008 om 14:08

Net een donker jongetje gekocht

Eh een pop dan Van corolle. Dochter had gemeld dat ze die zo sou missen van de creche als ze volgende maand naar school gaat..Dus als het geen babyborn hoeft te zijn kan een donker jongetje dus ook

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.