Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Jacobien

Jacobien

21-11-2010 om 12:09

Al een week koorts

Ons dochterje van twee jaar heeft al een week koorst, 's ochtends ong 38 graden, 's avonds 39 graden. Ze is niet heel erg ziek, want als ze een paracetamol heeft gekregen kan ze best wel wat spelen.

Ze is wel erg verkouden; hoesten en veel snot. Ook moet ze wel overgeven maar niet elke dag, zo om de dag. Ze drinkt wel iets, maar eet weining. Haar ontlasting is ook anders en ze slaapt slecht.

Afgelopen vrijdag naar de huisarts geweest. Haar longen zijn schoon en hij vond er verder niet ziek genoeg voor antibiotica.

Ik heb twee vraagjes aan jullie:

weten jullie of er iets heerst wat op bovenstaande verhaal van mijn dochterje lijkt of komt het jullie bekend voor van een kinderziekte?

zouden jullie morgen toch weer opnieuw naar de huisarts gaan?

Graag jullie reactie.

groet Jacobien

Afgelopen vrijdag ben ik met haar bij de huisra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sidneysheldon

sidneysheldon

21-11-2010 om 12:27

Bellen

hoi, meestal zegt de huisarts dan dat je haar goed in de gaten moet houden, en als ze zieker wordt, of de koorts langer aanhoudt, dat je terug moet komen.
Ik zou wel even overleggen maandag wat de stand van zaken is, en of er niets is wat je kunt doen.
misschien is het een licht buikgriepje, hoe lang is ze al ziek, dit kan zo een week duren.

buzz

buzz

27-11-2010 om 12:28

Hier in brabant

heerst een buikgriep, en koorts hoest keelpijn en overgeven van de hoest.
ik zou ook ff inelkgeval bellen met de assistent.
Doe ik heel vaak als ik tweifel.
Ik bel leg de situatie uit, en krijg advies of er word aangeraden even lang te komen.

Het heerst inderdaad

hier een man die al weken niet lekker in zijn wel zit. Dan dagje niets, dan weer koorts, dan weer hoesten, overgeven, veel snot

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.