Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Bolderkar


RoosOpJeHoed schreef op 25-07-2022 om 18:31:

Wij hebben er ook lang over gedacht, toch gedaan en zó blij mee! De kar gaat altijd mee naar de Efteling (hebben abonnement) en mensen vragen regelmatig waar we deze kar gekocht hebben. Is een handige omdat je hem ook kunt duwen én hij is opvouwbaar. Is wel aardig aan de prijs: https://www.tectake.nl/plooibare-handkar-nico-800800

Verder nemen we hem mee voor boodschappen, glas en textiel wegbrengen, op vakantie, eigenlijk overal waar zoon (4) mee naartoe gaat en we ook spullen moeten sjouwen. Laatst met die extreme hitte heb ik hem ook opgehaald van school met de bolderkar, zat hij lekker in de schaduw. En het is handig als ik weet dat er een vriendje mee komt. Ben ik sneller thuis

Ja zulke zien we ook vaak bij de Beekse bergen en ondanks dat het een heel breed uitgezet park is blokkeren die ook echt het hele pad! Wees er dus op bedacht dat die karren wat slimme bedieners nodig hebben !

Decembermamma schreef op 25-07-2022 om 21:01:

[..]

Ja zulke zien we ook vaak bij de Beekse bergen en ondanks dat het een heel breed uitgezet park is blokkeren die ook echt het hele pad! Wees er dus op bedacht dat die karren wat slimme bedieners nodig hebben !

Daar heb ik echt helemaal geen last van, stuurt heel soepel en heb nooit een pad geblokkeerd. Duwen die mensen hem in de breedte dan? Want het is verder een normale bolderkar.

Pands

Pands

26-07-2022 om 15:31 Topicstarter

zo die van veer is wel heel erg aan de prijs en dan zit er verder niks bij :o. Ben eigenlijk opzoek naar een fysieke winkel waar je meerdere merken kan testen, maar zie ze vooral online . Die van het merk deryan vind ik ook wel mooi, alleen staat tot 4 jaar. En mijn oudste wordt bijna 4, dat vindt ik dan weer zonde.

Wel fijn om te horen dat er goede ervaring mee is! Alleen zoveeeeeeel keus

Pands schreef op 26-07-2022 om 15:31:

zo die van veer is wel heel erg aan de prijs en dan zit er verder niks bij :o. Ben eigenlijk opzoek naar een fysieke winkel waar je meerdere merken kan testen, maar zie ze vooral online . Die van het merk deryan vind ik ook wel mooi, alleen staat tot 4 jaar. En mijn oudste wordt bijna 4, dat vindt ik dan weer zonde.

Wel fijn om te horen dat er goede ervaring mee is! Alleen zoveeeeeeel keus

Misschien dat een goede kampeerwinkel /outdoorwinkel bolderwagens heeft staan om te testen? Anders in je directe omgeving eens navragen?

Pands schreef op 26-07-2022 om 15:31:

zo die van veer is wel heel erg aan de prijs en dan zit er verder niks bij :o. Ben eigenlijk opzoek naar een fysieke winkel waar je meerdere merken kan testen, maar zie ze vooral online . Die van het merk deryan vind ik ook wel mooi, alleen staat tot 4 jaar. En mijn oudste wordt bijna 4, dat vindt ik dan weer zonde.

Wel fijn om te horen dat er goede ervaring mee is! Alleen zoveeeeeeel keus

Ik vraag me af waarom een kind van (bijna) 4 of 3 jaar nog in een bolderkar moet, tenzij er motorisch iets niet in orde is kan een kind vanaf een jaar of 3 best ver lopen. Ik heb vier kinderen en vanaf ongeveer tweeënhalf ging de buggy aan de kant en liepen ze zelf, waar we ook heen gingen, dierentuin, pretpark of strand geen probleem.

Voor spullen snap ik de bolderkar, maar dus niet voor iets oudere kinderen. 

Pands

Pands

26-07-2022 om 23:19 Topicstarter

klopt dochter loopt ook grote stukken. Maar soms moet ik haar tillen en dat kan ik lichamelijk steeds minder omdat ze steeds zwaarder wordt. Er is namelijk iets mis met 1 voetje. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.