Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Cadeau ideeën

binnenkort komt sinterklaas weer in het land, daarna kerst en dan is jongste ook nog jarig daarna. We hebben ook al een oudere broer in huis dus al veel speelgoed. Iemand nog leuke ideeën voor kind dat richting de 3 gaat?

Klei, vingerverf, duplo, (voorlees-)boeken, verkleedspullen, knutselspullen, speelgoed voor in bad/douche

Als je houten treinrails hebt, dan iets uitbreiding daarbij (bv brug, wissels, station of ander gebouw)
Maar ook gewoon een set rails erbij om een nog grotere baan te bouwen.

Onze peuter krijgt Mickey Mouse lego. Is echt beginnerslego dus ben benieuwd of dat lukt. Verder iets van Paw Patrol en houten uitbreidingen voor het keukentje.

Kleuren met water! Dat is een soort kleurboek van een soort hard karton met een speciaal laagje erover heen. Er zit een stift bij die je moet vullen met water. Je kunt dan met die stift over de platen heen gaan en dan verschijnt er een kleur. Als het water opdroogt, dan verdwijnt de kleur ook weer en kan je opnieuw beginnen. Als je googelt op "Ballon kleuren met water", dan vindt je het wel (ik kan nog geen plaatjes plakken). 

Het is hier echt een hit voor onze bijna 2 jarige. Ik verwacht dat dit ook voor een bijna 3 jarige nog erg leuk is!

Kleuren met water staat hier inderdaad ook op de Sinterklaas verlanglijst. Dat vind ze erg leuk. Verder waskrijtjes, nieuwe potloden, een kleurboek en houten eten voor haar keukentje. Ik heb al een puzzel gekocht. We gaan voor een stapel kleine cadeautjes voor Sinterklaas. Aan de Sinterklaas op mijn werk heb ik een poppen buggy gevraagd en als back-up een doosje Duplo. 

Ze word 2 maanden na Sinterklaas 3 en dan krijgt ze een grote Duplo treinbaan van ons. Ze wil graag een step. Dat ga ik dus mooi aan opa en oma door geven. 

TweeAapjes schreef op 31-10-2021 om 10:48:

Kleuren met water! Dat is een soort kleurboek van een soort hard karton met een speciaal laagje erover heen. Er zit een stift bij die je moet vullen met water. Je kunt dan met die stift over de platen heen gaan en dan verschijnt er een kleur. Als het water opdroogt, dan verdwijnt de kleur ook weer en kan je opnieuw beginnen. Als je googelt op "Ballon kleuren met water", dan vindt je het wel (ik kan nog geen plaatjes plakken).

Het is hier echt een hit voor onze bijna 2 jarige. Ik verwacht dat dit ook voor een bijna 3 jarige nog erg leuk is!

Leuk idee! Bedankt voor de tip!

Tipitent? Playmobil (1-2-3)? Of een spelletje? Vanaf 3 jaar begon dat hier een beetje. Kleurentorentje en banana joe hebben we veel gespeeld. Staat er een fiets van grote broer te wachten om doorgeschoven te worden, dan misschien een helm/bel/accessoires om te fiets op te leuken?

dan

dan

01-11-2021 om 10:31

Due-scimmie schreef op 31-10-2021 om 09:09:

Onze peuter krijgt Mickey Mouse lego. Is echt beginnerslego dus ben benieuwd of dat lukt. Verder iets van Paw Patrol en houten uitbreidingen voor het keukentje.

Toevallig zojuist iets gekocht van Paw Patrol voor mijn achterneefje, ook een peuter. Een doos met een paar puzzels en een memory spelletje. 

Hier vindt peuter speelgoed van het merk klorofil erg leuk. De magische boom kan ze heel leuk mee spelen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.