Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Dreumes zwaar


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
luchtje

luchtje

30-07-2010 om 15:07 Topicstarter

Jengelen

Wat ik inderdaad zo zwaar vindt is wat claudi zegt: die dreumessen/peuters maken altijd lawaai, zitten geen seconde stil en piepen en jengelen veel. Het is een poosje weer wat beter gegaan, maar nu vind ik het weer loodzwaar en kan wel een bemoeidigend woordje en vooral HERKENNING gebruiken. Meneertje is dwars, jengelig, wil zijn zin doordrijven en dat moet nog twee worden!!! IS dit normaal??? herkennen jullie dit ook????

Het is enorm irritant, vooral als je daar erg bij stil staat. Nu ik bij dreumes 2 ben beland, ben ik niet zo onder de indruk van zijn gedoe, maar ik leer wel dat mijn bui regelrecht overslaat op mijn kinderen.

Dus als ik de dag zuchtend begin, wordt het een hele lange dag. Ik plan inderdaad ook uitstapjes, vooral plekken met veel ruimte om uit te razen !

Als je bij een dierentuin in de buurt woont, zou je een abonnement kunnen overwegen, relatief is dat niet duur!
Zit ook een goede speeltuin bij, kopje koffie, wie weet andere ouders..

Maar ja, het is echt intensief, je staat 24/7 in dienst van die mormeltjes, tot ze bij de opvang zijn.

Logeren bij opa/oma een ioptie?
Hier gingen ze vanaf een jaar oud regelmatig een weekendje weg en ik ook. Of ik ga en manlief heeft weekendje quality time

Succes en je staat zeker niet alleen!!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.