Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Goed gekeurd! (consultatiebureau)

Vandaag bij het consultatiebureau geweest en we zijn weer goed gekeurd!

Dochter wilde niet meten, met moeite wegen. Maar wvp was zeer tevreden, het werd bestempeld als eigen wil! Verder tevreden over haar spraak, tandjes en groei. Volgend jaar hoeven we pas weer terug te komen.

Dit keer geen ja maar, gewoon complimenten gekregen en positief. Het was ook een ander dan vorige keren, dat scheelt een hoop! Ik was helemaal verbaasd dat het bestaat: een snelle en positieve scheck bij het consultatiebureau!

Dat wilde ik even kwijt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jeetje

Zijn het dan zulke azijnp..ssers bij jullie CB? Ik sta hier altijd snel weer buiten. Het helpt daarbij ongetwijfeld dat mijn kind (nu ruim 3) al sinds zijn babytijd zowel in lengte en gewicht ijzingwekkend gemiddeld is, maar ook over de rest hoor ik eigenlijk nooit wat. Alles is altijd ok. Of ik pik subtiele signalen niet op, dat zou natuurlijk ook kunnen

Groeten,

Temet

MarSy

MarSy

26-02-2009 om 17:01 Topicstarter

Verschil

Het verschil zit m vooral in de persoon tegenover je. Ik werk nu op andere dagen, waardoor ik ook op andere dagen kom. Ik heb nu een veel aardiger en positiever persoon tegenover me zitten.

Ik ging weg en zei tegen dochter: ga je mee? Zij: nee, spelen! Terwijl ze dus huilend binnen kwam. Dus wvp lachen.

Ik had al van een buurvrouw gehoord dat het een groot verschil maakt op welke dag je gaat. Nou dat klopt dus! Voorheen duurde de bezoeken altijd wel wat langer en kreeg ik vaak wel een waarschuwing over het een of ander wat niet of juist wel moest. Bijv: met bijvoeden zijn we pas begonnen bij 6 maanden, nou dat vond ze maar raar en erg laat, dat moest nu toch wel op gaan schieten! En dat is dus een klein voorbeeld....

Kortom, het maakte echt een groot verschil!

Celine*

Celine*

27-02-2009 om 22:22

Hier ook

Hier zit ook verschil in de dagen. Op mijn eigen dagen en bij 'mijn' wvp heb ik nooit problemen. Moet ik onverhoopt op een andere dag dan is er altijd iets niet goed...of krijg ik hele rare adviezen...Daar luister ik dus ook niet meer naar.

Groetjes Celine

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.