Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Koud in de nacht


Tatemae

Tatemae

21-10-2022 om 12:03 Topicstarter

afrodite05 schreef op 21-10-2022 om 11:29:

[..]

Ik heb geen ervaring met kinderen, maar wel een heel fijne kruik van het merk Yuyu. Er zijn ook goedkopere varianten bij o.a. de action te vinden, maar als je op Yuyu googelt, snap je wat ik bedoel. Het is een langwerpige kruik met een hoes erom die je als een soort broekriem/gordel om je heen kan knopen zodat je je handen vrij hebt. Erg fijn tijdens de menstruatie. Maar ik gebruik hem ook als lange kruik om tegenaan te liggen in bed. Als ik er water van 80 graden in doe en ermee ga slapen, is hij de volgende ochtend nog steeds een beetje warm. Door de hoes voelt hij niet loeiheet, maar daardoor (en doordat hij onder de deken ligt) blijft hij wel megalang lekker warm. Misschien is zoiets een tip. Van Yuyu zijn er verschillende materialen qua hoezen, ik heb een soort fleece, maar ik dacht ook een teddystof te hebben gezien. Desnoods zou je zelf een hoes kunnen maken om een gewone kruik, maar ik vind juist die langwerpige vorm ook erg prettig.

Ok, lang reclamepraatje geworden, sorry (geen aandelen overigens )

We hebben een elektrische kruik voor toen ze een baby was. Die hielp goed. Echter was ik toen vanwege borstvoeding vaak wakker en kon hem dan opwarmen. Nu geef ik geen borstvoeding meer, dus wil liever niet om 4uur preventief mijn bed uit voor een kruik. Want dat is het moment dat ze het koud heeft en dus wakker wordt.

Kijk ook even goed of ze niet te warm is gekleed, dat het zweet de kleding vochtig maakt en dat ze dat niet meer opgewarmd krijgt. Dan heeft ze het ook koud.

Ysenda schreef op 21-10-2022 om 12:07:

Kijk ook even goed of ze niet te warm is gekleed, dat het zweet de kleding vochtig maakt en dat ze dat niet meer opgewarmd krijgt. Dan heeft ze het ook koud.