Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
zon

zon

08-03-2009 om 15:08

Leuke spelletjes voor 3 jarige

Onze dochter van 3,5 is gek op spelletjes doen en is daar ook erg goed in. Wat wij vooral veel doen is kwartetten en memory. Inmiddels hebben we dat echter zo vaak gedaan dat we ook wel eens wat anders willen. Wie heeft er tips? Koetje boe, domino en de wiebelboom hebben we al.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
J o l a n d a

J o l a n d a

08-03-2009 om 15:27

Boomgaard

erg leuk

angel3

angel3

09-03-2009 om 11:38

Triominos junior

Als ze een beetje bijdehand is gaat triominos junior haar met wat hulp in het begin ook wel lukken. Onze dame van 3,5 kan dat al spelen en is erg leuk. Ook kinderbingo kan ze aardig spelen. Suk6

NIvea

NIvea

09-03-2009 om 22:20

Hier...

Wij vinden Triominos Junior geen bal aan. Het is ook echt wel moeilijk voor kinderen van 3,5.

Wie is het? is hier nog steeds leuk.

Monopoly Junior kan mijn zoontje van 4,5 zelfstandig spelen, maar is nog net te moeilijk voor een 3,5 jarige (denk ik).

Een grote hit hier was Safari. Ik dacht heel lang dat het niet meer te koop was, laatst zag ik het in de winkel staan. Het heeft het principe van ganzenbord maar dan dat je twee kanten op kunt én dat je diertjes moet verzamelen. Mooi uitgevoerd met houten diertjes. Wij speelden het altijd zonder de palmboompjes.

En Knibbel Knabbel Knuisje is voor een 3,5 jarige (wel een beetje laten winnen) erg leuk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.