Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Met een driejarige naar Burgers Zoo: tips?


Bloemetjesolifant

Bloemetjesolifant

20-07-2021 om 12:44 Topicstarter

Ik heb een moment voor Ocean gereserveerd inderdaad, dank voor de reminder! Ik twijfel een beetje over de buggy of de drager - beide is hij niet meer echt gewend (hij loopt heel veel) dus ik weet even niet waar ik last van heb en waar profijt. Ik denk dat ik de drager meeneem eventueel een karretje huur als de drager niet lekker gaat.

Ik zou bij twijfel zeker buggy meenemen of karretje, als kind er niet in wil dan kun je tas erin zetten. Of je neemt een slot mee en parkeert m ergens in het midden van het park. 

Karretjes vind je alleen bij de hoofdingang. Als je aan de andere kant van het park bent en kind wil niet meer verder is het een hele lange weg terug... plus kans dat de karretjes midden op de dag al op zijn. 

Ik heb veel gedragen maar voor dit soort dingen vond ik drager minder geschikt. Wagen kunnen ze makkelijk in en uit, bij drukte of lange wandeling erin, om dieren te bekijken eruit. Ook minder zwaar voor jezelf, je maakt echt een flinke wandeling incl. hoogtemeters, en binnen is het erg warm. Wellicht heb je ook nog een tas bij je? 

In elk geval veel plezier alvast, wordt zeker leuk!
 

Ik zou liever kiezen voor de buggy dan voor de drager. Ze willen vaak toch zelf kijken, ze moeten even wat hoger getild worden, klimmen op een randje...

Bloemetjesolifant

Bloemetjesolifant

20-07-2021 om 14:52 Topicstarter

Ook weer goede punten. Man, ik krijg er bijna keuzestress van , haha. Ik gooi ze gewoon beide in de auto, kan altijd daar nog kiezen. Komt goed .

Bloemetjesolifant

Bloemetjesolifant

23-07-2021 om 10:32 Topicstarter

Korte update: ik heb de buggy meegenomen en dat was absoluut de beste keuze, ik had niet verwacht dat het zo heuvelachtig zou zijn.

Verder: alles maakte indruk, hij was druk aan het aanwijzen en vertellen wat hij zag, maar Ocean was echt de bom. Helemaal de roggentunnel, hij was diep onder de indruk. Dank voor de tips! 

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

23-07-2021 om 10:34

Wat leuk om te lezen!

Oh en nu krijg ik ook zin om erheen te gaan... ik kom nog tijd te kort deze zomervakantie, zo veel leuks te doen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.