Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Sunja

Sunja

02-10-2011 om 21:55

Peuterpraat


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Manda

De essentie van de kinderfeesten kort samengevat: Piet niet, soep ja!

Dat niet-zingen maar wel graaien is standaard bij peuters. Maar zelden zie ik een zingende peuter met St Maarten, maar snoep willen ze allemaal. Ik was dan ook stomverbaasd toen mijn uk wel degelijk bleek te zingen, ik had verwacht dat ze alleen haar tasje open zou houden (ze is ruim 2,5, dit was de eerste keer dat ze meeging).

Gisteren naar intocht hier, dochter heeft Sint en de Pieten wel met enige argwaan bekeken maar hield zich tot een stuk kraniger dan grote broer destijds, die, toen ruim 3, het op een hartverscheurend brullen zette.

Groeten,

Temet

Ja mooi is dat

die kleintjes, wat leuk dat die van jou wel heeft gezongen ! Hier had Mandarijntje haar bedenkingen maar na 1 huis had ze direct de smaak te pakken en was niet van plan al naar huis te gaan toen de andere afhaaktte ivm huilende dreumes, dus nog wat huizen gedaan.

ze vond het eigenlijk ook niet leuk om thuis zelf nog snoep uit onze bak af te staan aan de kindjes die bij ons nog langs kwamen "mijn sjieps, mandarijntje ook !"

ja enig, die brullende peuters, ach het is ook heftig en eng en dat komt dan zo op je af met zo'n gek pak aan, ach enig !

Massi Nissa

Massi Nissa

14-11-2011 om 21:07

Wat een kind

"Piet niet, soep ja." Wat een dotje, die dochter van jou, Manda. Het kan zo op een T-shirt.
Mijn kleuter ging vrijdag voor het eerst de deuren langs en riep toen ze na twee keer aanbellen haar tasje al bijna vol had met snoep: "Dit feest is werkelijk fantastisch!".
Groetjes
Massi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.