Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
snappie

snappie

31-10-2008 om 14:38

Pijn aan oog en wang en veel plassen

Hallo,

Mijn zoontje van 3,5 jaar heeft al ongeveer 5 dagen last van vaak plassen en als hij zegt "ik moet plassen", dan knippert en knijpt hij met zijn linkeroog en heeft pijn aan zijn wang. Snel gaat hij dan naar de wc, soms heeft hij dan al een beetje in z'n broek geplast. De huisarts heeft 2 keer zijn urine nagekeken en kan niks vinden. Ook niet na uitgebreid onderzoek (keel, neus, buik, knie). Er zit geen ontsteking, hij eet en drinkt goed en hij speelt net als altijd. Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt? Ik zie echt dat er iets met hem is. Ga in ieder geval snel weer naar de huisarts als het niet over gaat.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
snappie

snappie

31-10-2008 om 18:44

Epilepsie

Net naar de huisarts geweest, het werd steeds erger. Nu denkt de huisarts dat het epilepsie is (lichte vorm) en ben ik doorverwezen naar de kinderarts. Iemand bekend met epilepsie op deze leeftijd (3,5)?

Och meid

dat moet schrikken zijn........ ik ken het niet, maar wil je wel even sterkte wensen met de situatie.

snappie

snappie

31-10-2008 om 22:16

I.d.d.

Ja, schrikken is het zeker. Ook als hij zo'n "aanval" heeft. Hij heeft dan pijn en dat is niet fijn om te zien. Ik pieker nu ook wat als..... Maar ja, eerst maar afwachten wat de kinderarts zegt. Hopelijk duurt het niet lang voor we aan de beurt zijn. Bedankt voor je reactie

Pippie

Pippie

01-11-2008 om 08:58

Mees

Maar de huisarts kan toch wel zijn vermoedens uitspreken? Ik zou het zelf erg waarderen als ik dat wel eerlijk zou horen. Natuurlijk is het goed om dat met de gepaste voorzichtigheid te doen. We weten niet hoe dat bij snappie is gegaan. Maar ik hoop voor het kind van snappie natuurlijk dat de ha er helemaal naast zit.

Sterkte snappie!

Pippie

snappie

snappie

01-11-2008 om 10:45

Wat is het dan wel?

Ik heb mezelf voorgenomen niet in de stress te raken door wat de huisarts "vermoed". Wacht eerst af wat de kinderarts zegt. Het kan bijv. ook een allergische reactie zijn (denk ik zelf), we schrijven nu precies op wanneer hij zo'n reactie heeft. 's Nachts heeft hij het niet. Mees, hoe gaat dat bij jouw kind dat epileptie heeft? (of vertel je dat misschien liever niet?) Heb jij dan het idee dat het dat niet is, met deze symptomen? Overigens zei de ha dat het een lichte vorm kan zijn.

Puck2

Puck2

03-11-2008 om 16:01

Snappie, allergie

Snappie, waarom denk je dat het een allergische reactie zou kunnen zijn? Ik heb ruime ervaring met allergiën maar de dingen die jij beschrijft ben ik nog nooit tegen gekomen bij een allergische reactie. Dat wil natuurlijk bepaald niet zeggen dat het niet kan, maar ik zou graag willen weten waarom jij denkt aan een allergische reactie.

snappie

snappie

04-11-2008 om 22:00

Toch epilepsie

Hallo,

Hij blijkt i.d.d. epileptie te hebben (vwb allergie: je gaat van alles denken he). Hij ligt nu in het ziekenhuis en heeft een eeg gehad waaruit blijkt dat hij epileptie heeft. Er wordt nu verder onderzoek gedaan en ik hoop dat het met medicatie onderdrukt kan worden en hij het vergroeid. Maar het is nu koffiedik kijken. Tot zover.

Veel sterkte!

Hoi, Heb zelf geen kindje met epilepsie, maar wil je wel even succes wensen!!

Ardnax

Ardnax

06-11-2008 om 11:25

@mees

Gôh, wat een goede huisarts heeft Snappie toch hé ?
Succes Snappie met deze nieuwe fase, nu maar hopen dat ze iets hebben waardoor het ventje van z'n klachten af is.
Grtz.
Ardnax

Pippie

Pippie

06-11-2008 om 20:38

Snappie

Wat naar zeg. Hoe gaat het nu met hem? En met jou. Hopelijk weten jullie snel meer hoe het helemaal zit.

Sterkte ermee!

Pippie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.