Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

telefoon nummer op de jas


tim.l

tim.l

09-04-2022 om 15:32 Topicstarter

Joszy schreef op 09-04-2022 om 14:37:

maar als jij denkt dat dit de oplossing is voor jouw kind, dan doe je het toch gewoon? Alle andere suggesties krijgen een 'ja maar' antwoord.
Je hebt blijkbaar al lang besloten dat dit dé oplossing is voor jullie. Prima toch? Wat maakt het dan uit wat andere ouders ervan vinden?
Als het inderdaad meer een marktonderzoek is, dat gevoel krijg ik ook wel een beetje, dan zou ik eerst maar eens zelf wat onderzoek doen naar wat er al bestaat, zoals anderen ook aangeven

Ik denk dat dit de oplossing kan zijn, maar vroeg me af wat andere mensen daar van vinden. ga je hiermee bijvoorbeeld niet over een grens, of zet je je kind niet voor schut, denken andere mensen dat het zou werken (oftewel zoude mensen het zien)

het stukje omtrent het marktonderzoek heb ik al op gereageerd, weet niet zo goed hoe ik daar verder op moet reageren. 

PinkFlower schreef op 09-04-2022 om 14:13:

[..]


Labels hoeven niet groot maar wel ergens opvallend. Zeker als een kind niet zelf kan vertellen waar ik het label met nummer kan vinden.

Precies, dat laatste. Daarom is een armbandje het makkelijkste, dat hoorde hier bij een dagje uit. Normaal hebben ze dat niet op. Was gewoon zacht spul met klittenband van de ANWB of iets dergelijks. Kind kan daarop wijzen als ze jullie kwijt is. Je wil echt niet dat het telefoonnummer op meer dan 1,5 m afstand te lezen is. 

tim.l schreef op 09-04-2022 om 14:18:

[..]

het is ook zeker een soort van onderzoek. daar maak ik geen geheim van. ik ben gewoon erg benieuwd of andere mensen het acceptabel vinden om een telefoon nummer op een jas te drukken en of dat er makkelijkere oplossingen voor zijn.

Ik weet best wel wat van strijklabels, ik ben alleen vooral nieuwsgierig naar wat de ervaringen van andere zijn in het gebruik hiervan.

goed gemerkt ken ik, voor mijn gevoel past het alleen niet helemaal bij mijn zoektocht.

Onacceptabel dus. Mijn telefoonnummer mag niet groot op een jas. 

tim.l

tim.l

09-04-2022 om 15:41 Topicstarter

Ik moet het toch even kwijt, in mijn begin bericht geef ik het volgende aan:

Nou hebben we een product ontworpen (en nee dit is geen reclame, maar een peiling wat andere ouders hiervan zoude vinden)

Daarmee geef ik toch eigenlijk al genoeg aan dat ik graag jullie mening wil over het idee, het is aan een ieder om wel of niet te reageren.

verder stel ik ik aan het einde van me bericht wat vragen waar ik veel antwoorden op gekregen heb, vervolgens geef ik mijn mening op die antwoorden omdat het of niet past in mijn situatie of omdat ik nieuwsgierig ben en er meer over wil weten. 

ik snap de reacties die wat negatief overkomen niet helemaal, niemand heeft je gedwongen te reageren. 

tim.l

tim.l

09-04-2022 om 15:48 Topicstarter

Thomass schreef op 09-04-2022 om 15:40:

[..]

Precies, dat laatste. Daarom is een armbandje het makkelijkste, dat hoorde hier bij een dagje uit. Normaal hebben ze dat niet op. Was gewoon zacht spul met klittenband van de ANWB of iets dergelijks. Kind kan daarop wijzen als ze jullie kwijt is. Je wil echt niet dat het telefoonnummer op meer dan 1,5 m afstand te lezen is.

die armbanden met klittenbandsluiting waren voor ons helaas niet geschikt. maar kan me heel goed voorstellen dat het voor andere mensen wel werkt. ik zou nog wel graag de rubber bandjes willen proberen, al lees ik wel dat die regelmatig afvallen omdat ze wat losser zitten. 

ik zou inderdaad ook niet mega groot het telefoon nummer op de kleding van me kind zetten, dat was ook niet de bedoeling.

tim.l schreef op 09-04-2022 om 15:41:

Ik moet het toch even kwijt, in mijn begin bericht geef ik het volgende aan:

Nou hebben we een product ontworpen (en nee dit is geen reclame, maar een peiling wat andere ouders hiervan zoude vinden)

Daarmee geef ik toch eigenlijk al genoeg aan dat ik graag jullie mening wil over het idee, het is aan een ieder om wel of niet te reageren.

verder stel ik ik aan het einde van me bericht wat vragen waar ik veel antwoorden op gekregen heb, vervolgens geef ik mijn mening op die antwoorden omdat het of niet past in mijn situatie of omdat ik nieuwsgierig ben en er meer over wil weten.

ik snap de reacties die wat negatief overkomen niet helemaal, niemand heeft je gedwongen te reageren.

Je snapt serieus niet dat het heel vervelend overkomt als blijkt dat je hoofddoel een onderzoek voor je product is ipv een oplossing voor je eigen kinderen? 

Als je in de op gewoon had gezegd dat dit topic als onderzoek was bedoeld naar je eigen product had ik me iig minder geërgerd. Nu doe je net of jullie toevallig iets bedacht hebben, terwijl je gewoon een marktonderzoek wil doen. En die vragen die je hebt had je kunnen googlen. De meeste mensen vinden dat erg vervelend zo'n ongevraagd marktonderzoek. 

Ik heb meerdere "producten" uitgevonden. Maar nog nooit zo'n topic geopend. 

tim.l

tim.l

09-04-2022 om 15:57 Topicstarter

PinkFlower schreef op 09-04-2022 om 15:51:

[..]

Je snapt serieus niet dat het heel vervelend overkomt als blijkt dat je hoofddoel een onderzoek voor je product is ipv een oplossing voor je eigen kinderen?

Als je in de op gewoon had gezegd dat dit topic als onderzoek was bedoeld naar je eigen product had ik me iig minder geërgerd. Nu doe je net of jullie toevallig iets bedacht hebben, terwijl je gewoon een marktonderzoek wil doen. En die vragen die je hebt had je kunnen googlen. De meeste mensen vinden dat erg vervelend zo'n ongevraagd marktonderzoek.

Ik heb meerdere "producten" uitgevonden. Maar nog nooit zo'n topic geopend.

Dit topic was niet bedoelt als marktonderzoek, vervelend dat het zo overkomt. 

Maar dit heb ik al meerdere keren aangegeven. 

Mijn vragen zijn niet te google, mogelijk dat ik hem verkeerd gesteld heb dan.

tim.l

tim.l

09-04-2022 om 16:03 Topicstarter

helaas kan ik me topic niet verwijderen, anders had ik dat gedaan. Vind het vervelend dat ik zo'n negatief gevoel teweeg breng met me topic aangezien dat niet de bedoeling was.

Voor de mensen die me vraag hebben begrepen, Bedankt voor jullie antwoorden.

tim.l schreef op 09-04-2022 om 15:32:

[..]

Ik denk dat dit de oplossing kan zijn, maar vroeg me af wat andere mensen daar van vinden. ga je hiermee bijvoorbeeld niet over een grens, of zet je je kind niet voor schut, denken andere mensen dat het zou werken (oftewel zoude mensen het zien)

het stukje omtrent het marktonderzoek heb ik al op gereageerd, weet niet zo goed hoe ik daar verder op moet reageren.

Ik vind dat je onnodig ingewikkeld doet. Ook hier thuis zijn er een paar met diagnoses, maar we zijn ze nooit echt kwijt geweest. Kwestie van opletten, afspraken maken en bij het kiezen van je bestemming bedenken of het niet te druk is. Een speeltuin met een waterplaats of anders een kinderboerderij, zijn prima alternatieven als je kinderen hebt die je kwijt raakt in een bomvol zwembad of tijdens Koningsdag in de stad. 

En tsja, of je kinderen voor schut lopen met een duidelijk aanwezig telefoonnummer op hun kleding? Niet meteen. Maar ik zou me wel afvragen of ouders dat doen omdat ze overbezorgd zijn of omdat het een bijzonder kwetsbaar kind betreft dat misschien niet kan praten of zo. 

Beterlaat2021! schreef op 09-04-2022 om 13:18:

Mijn hond heeft een penning, die met een stevige ring aan zijn tuig zit. Ik denk dat die ook goed aan de rits van een kinderjas gedaan kan worden.


51-2.png

Yep, zoiets had ik altijd met een sleutelring aan de jas van mijn kinderen. Of aan een riem-lus van hun broek.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

09-04-2022 om 17:44

tim.l schreef op 09-04-2022 om 13:09:

[..]

oke, ik ben ze zelf nog niet echt tegen gekomen. hoe zou ik deze kunnen vinden?

ik ken wel de armbanden en kettinkjes, of de labeltjes die in de kraag worden gestreken

https://www.dutchlabelshop.com/nl/strijklabels/

https://www.dutchlabelshop.com/nl/galerie/

tim.l schreef op 09-04-2022 om 16:03:

helaas kan ik me topic niet verwijderen, anders had ik dat gedaan. Vind het vervelend dat ik zo'n negatief gevoel teweeg breng met me topic aangezien dat niet de bedoeling was.

Voor de mensen die me vraag hebben begrepen, Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik vind dat ge-me vervelend. 

Het is me nog niet helemaal duidelijk wat het probleem precies is met minder zichtbare alternatieven. En hoe andere mensen moeten weten hoe ze met jouw dochter om moeten gaan qua afstand, benaderen, contact maken etc. Hoe kunnen zij zien dat ze haar ouders kwijt is? Want normaal gesproken als een kind huilend en in paniek ergens staat, dan ga je er heen, stel je het kind gerust en vraag je of het een nummer kent of ergens een briefje/sticker/sleutelhanger/armband/ketting met gegevens heeft.

Als je kind het armbandje zelf los kon krijgen, had je gewoon niet het juiste armbandje. Wij hebben deze 
https://id4all.eu/trendy-bandjes?gclid=CjwKCAjw3cSSBhBGEiwAVII0Z_jRjyntlSKZh1b8cVsObIozhhCyef_sZsmzeom1d2kdpLsBSkL09xoCwJwQAvD_BwE

En die maken ze zelf niet los
 Voor.oudste hebben we alleen het  metalen plaatje endie maken we met touwtje aan jas vast.

Waarom geef je dochter niet gewoon een telefoon of smartwatch?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.