Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Elisabeth B.

Elisabeth B.

19-04-2012 om 21:55

Tv kijken en 'goede' programma's


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Molletje

Mag ik jullie allemaal aanraden de dvd-box van Het Molletje aan te schaffen? Dat vinden mijn Nickelodeon en Diego en Dora verslaafde kinderen geweldig! Zelfs de oudste die nu zeven is kijkt nog regelmatig mee met zijn kleine broertje. Het is zo mooi gemaakt, echt een aanrader.

Chris

Molletje

Is dat niet ook Tsjechisch? Net als, meen ik, Pingu en Buurman en Buurman. Ik herinner me uit de tijd dat ik zelf nog voor de kindertv zat dat er altijd veel goede animatiefilmp(je)s uit (toen nog) Tsjechoslovakije kwamen.
Ik weet trouwens niet hoe oud Buurman en Buurman is, maar Molletje en Pingu zijn volgens mij al vrij oud. Maar nog altijd heel genietbaar. Ik zal eens naar die DVD's kijken, inderdaad best kans dat dat ook aanslaat hier.

Zonder woorden toch? Ook wel prettig.

Groeten,

Temet

Rafelkap

Rafelkap

25-04-2012 om 07:29

Muis, voor de allerkleinsten, naar de boeken van lucy cousins. Molletje vond zoontje vroeger eng (met die kat).

O ja muis (en nog even umizoomi)

dat vindt dochter ook leuk, behalve Kees, die vindt ze eng.

Ik had dus Umizoomi opgenomen en zette dat gisteren op zodat ik even rustig kon gaan koken. Eerst een boze dochter want ze wilde Dora maar binnen 2 minuten stond ze compleet gebiologeerd te kijken. Vanochtend werd ze wakker en vroeg ze gelijk of ze vandaag nog Umizoomi mocht kijken. Tja, ik heb met een half oog meegekeken. Het is in elk geval geweldloos denk ik dan maar, inderdaad wel redelijk hyperdepieper.

Pocoyo

Via youtube. Erg geinig.. Zoon kijkt het in allei talen, vooral Spaans en Engels (stephen fry). Lekker absurdistisch, maar ook als thema spciale omgang enz.

Temet, molletje

Het Molletje is inderdaad Tsjechisch en de oudste filmpjes stammen uit de jaren zestig. Ik heb er als kind zelf nog naar gekeken. In die box zit maar 1 filmpje dat is ingesproken, bij de rest zit muziek. Mierzoete strijkers vooral

Ik herinner me nog dat ik de dagen na de bevalling van jongste boven op bed lag en constant die muziek van de net aangeschafte dvd-box uit de huiskamer hoorde komen, waar oudste zoon (toen vier) gebiologeerd voor de buis zat. En hij vindt het nog steeds leuk.

Chris

Deuntje molletje

Met de accordeon erin.. Ik neurie het heel vaak

Hombre

Hombre

27-04-2012 om 10:04

Molletje

Ook een favoriet hier. Al jaren. Zoontjes van 2.5 en 6 kunnen er samen gebiologeerd naar kijken al kennen ze alles al uit hun hoofd.

De eerste aflevering 'Hoe molletje aan zijn broek kwam' was bedoeld als een soort propagandafilmpje voor de vlasverwerking. Maar het was zo'n succes dat de tekenaar nog een paar series heeft gemaakt. Grotendeels zonder worden behalve kreten als 'hallo' en 'stop' e.d.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.