Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Voorbereiding huwelijk Zoek (prenten)boek voor kleuters

Hallo,
Mijn vriendin gaat trouwen!
Dat vind ik erg leuk. Nog leuker is het dat ik getuige ben en mijn 2 dochters (bijna 2 en bijna 4) de bruidsmeisjes zijn.
Nu zijn we volop in de voorbereiding en merk ik dat het moeilijk voor te stellen wat een trouwerij is voor mijn meiden.
Ik had het idee een prentenboek aan te schaffen maar na wat winkels af te zijn geweest en gegoogled te hebben merk ik dat het moeilijk is een goed boek te vinden dat goed voorbereid op wat komen gaat.
Heeft iemand een tip voor een goed (prenten)boek?
Alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

27-02-2010 om 17:25

Floddertje

In Floddertje wordt ook getrouwd

Biene M.

Biene M.

27-02-2010 om 19:37

Hihi

Floddertje was ook het eerste (en enige, sorry) wat bij mij opkwam.

Ideetjes

Ha Tulpie!
Ik heb eens even "gegoogeld" voor je en kwam op de volgende titels:
Tante Tiny gaat trouwen! van A. Irvine
Hiep hiep hoera boek voor peuters & kleuters
Wil je met me trouwen? van Cora Vries
Het grote boek over de liefde
Of dit precies is wat je zoekt weet ik niet, maar misschien kun je er iets mee. Succes met de voorbereidingen!
Groetjes Sanneke

Massi Nissa

Massi Nissa

27-02-2010 om 21:29

Toevallig

"Trouw je met mij?" van Vivian den Hollander en Dagmar Stam staat hier in de boekenkast. Geeft een leuk beeld van de trouwdag van een juf. Er staat dan weer niets in over bruidsmeisjes, maar de kinderen uit haar klas verkleden zich wel allemaal prachtig als bruid en bruidegom. Leuk boekje, ook voor peuters.
Groetjes
Massi

tulpie

tulpie

28-02-2010 om 13:27 Topicstarter

Bedankt

Waar zo'n forum al niet goed voor is! heel fijn om via deze weg even wat reacties te krijgen.
Dank jullie wel, ik ga met deze titels even naar de boekhandel en hoop dat we de dag duidelijk kunnen voorbereiden!
Groetjes Tulpie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.