Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
eef!

eef!

12-07-2011 om 14:18

Wandelen met peuter van 3 1/2 jaar


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen buggy

ben heel erg verbaasd, met 4 jaar nog in een buggy? nou hier echt niet, de eerste niet, hij was 3 1/2 toen zijn zus geboren werd, we hebben nooit een plankje ofzo voor hem gehad, was ook niet nodig want de buggy was allang niet meer in gebruik, nu is zus ruim 3 1/2 maar de buggy is al een aantal maanden niet meer in gebruik. ik bewaar hem nog voor de vakantie maar ik weet nu al dat ik dat voor niks ga doen. ze hebben lopen ook allebei leuk gevonden, heb niet hoeven dwingen ze deden het vanzelf. af en toe lastig want dan had ik dat ze liever in de buggy zaten (is wel wat sneller) maar ja met tegenzin is het ook niet leuk.

Auto

Ik ben een grote wandelaar en grootverbruiker van het ov. Maar ik denk dat veel mensen hun kinderen gewoon vaak in de auto vervoeren en dan helemaal niet van die grote afstanden hoeven te maken met hun kleintjes tenzij ze aan het parkwandelen zijn.
Wat is overigens de verdienste van het wel of niet grotere afstanden zelf lopen van kleintjes? Wij gaan toch zelf ook met de fiets, het ov of de auto als het een afstand is. En iedereen heeft daar zijn eigen grens in. Sommigen rijden nog naar het einde van de straat met de auto.

Jeanne

Jeanne

23-07-2011 om 22:57

Wandelen

Ik heb niet alles gelezen, maar hier geen plankje gebruikt. Naar de psz en de supermarkt lopen duurt voor mijzelf zo'n 10 minuten, maar met peuter erbij vaak 20 minuten. Oudste en derde lopen dit al vanaf ongeveer 2 jaar, tweede heeft astma en kon het niet volhouden, want hij liep niet, maar rende. Jongste is anderhalf en loopt ook al een aardig eind zelf, maar naar de supermarkt gaat ze nog in de wagen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.