Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
buzz

buzz

26-05-2011 om 20:31

Zomaar een berichtje Trots op dochter

mijn jongste van 3 (meisje).
Is werkelijk niet te geloven, zo veel energie zo veel lef, zo vrolijk, zo veel zelfvertrouwen, zo eigenwijs, zo een eigen willetje, zooooo druk, zo aan school toe, zo vermoeiend, zo praatlustig, zo'n doordrammer. Al met al het tegenovergestelde van haar broertje.
Ze fietste ondertussen dat ik de keuken aan het opruimen nog even door de tuin, en zong luidkeels.
De wereld is van mij, ik kan alles, de wereld is van mij, ik kan alles, alles alles alles , de wereld is van MIJ enz enz. ik geloof het echt, ze voelt zich echt zo
Tjonge jonge jonge.
En ik?echt ik ben iedere avond uitgeput van haar phoe hee. Het is heel grappig, en heel gezellig, zolas veel mensen vol bewondering zeggen, maar je word er zooooo moe van.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nou

wat heerlijk zo'n zelfbeeld, geweldige ingredienten voor een mooi leven.

"De wereld is van mij, ik kan alles, de wereld is van mij, ik kan alles, alles alles alles , de wereld is van MIJ "

ja heel leuk.

Guinevere

Guinevere

27-05-2011 om 22:08

Mooi

Mooi, ik hoop dat je dochter dit gevoel vasthoudt. Doet me denken aan mijn eigen 3e verjaardag, er was een groots raclettefeest auf der Alm in Zwitserland. Ik liep daar rond alsof ik de koningin was, al die mensen waren voor MIJN verjaardag gekomen! Later heb ik toch wel ontdekt dat ik niet het centrum van de wereld was, maar het gevoel op die dag was onbeschrijflijk mooi. Zo'n groot feest heb ik trouwens nooit meer gehad met mijn verjaardag.

buzz

buzz

28-05-2011 om 13:58

Ik vraag mij af

waar ze deze vandaan heeft, gistere avond was het lied.
De wereld is mijn speeltuin.
Ik heb nog aan de peuterjuf gevraagd of het uit een liedje of zo komt maar nee, ze moest hard laggen en zij, tja dat is helemaal ..... ten voeten uit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.