Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
karin

karin

24-11-2009 om 12:54

Fietshelm tweedehands kopen; mijn vader zegt dat ik het niet moet doen!

Ik wilde graag een goede fietshelm(Giro) via mp kopen en heb er 1 toegezegd en mijn adresgegevens al gegeven,maar mijn vaer raad het af,die zegt dat ik dat niet moet doen je weet niet wat ermee gebeurd is zegt ie,en ik betaal er 22,50 voor inc verzenden en normaal zijn ze 1 keer zoduur en er staat bij bijna niet gebruikt zgan enz.
Ik twijfel nu dus om het gedl over te maken,maar vindt het gemeen om af te zeggen eigenlijk,hoewel de helm is zwart/rood en mijn zoontjes fiets zilver/groen past dus totaal niet bijelkaar eigenlijk ben weer te impulsief geweest eigenlijk!
Wat zouden jullie doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tsja..

Nu nog afzeggen is natuurlijk niet zo netjes, maar aan de andere kant heeft je vader wel gelijk. Helmen moet je nooit tweedehands kopen omdat het kan zijn dat iemand er al eens mee gevallen is waardoor de helm intern beschadigd is geraakt, waardoor hij niet meer goed beschermd, dat hoef je aan de buitenkant helemaal niet te zien. Daarom raden ze ook aan om als je een keer op/met een helm valt een nieuwe aan te schaffen.

100%mama

100%mama

24-11-2009 om 15:34

Zo duur?

Ik heb zoonlief zijn fietshelm gekocht bij een goede fietsenzaak voor 24,95.......nieuw dus! Ik zou geen 2e hands nemen, 1x gevallen en niet meer beschermend zeggen ze. Voor die paar euro meer zou ik afzeggen.....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.