Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Eva

Eva

09-05-2012 om 12:39

Activiteit partijtje (jongen 10 jr) max 10 euro pp?

Zoon wordt binnenkort 10 jaar. Hij wil gaan lasergamen maar dat blijkt in Utrecht (lasergames Utrecht) EUR 14,50 pp te kosten! Tjee, wat duur!
Vermoedelijk zijn ze met 8 of 9 jongens en ik hoop iets voor max 10 euro pp te vinden. Ik vind het zo overdreven om veel meer uit te gaan geven (we kunnen het wel betalen dus dat is het niet).

Zwemmen en bowlen heb ik al aan gedacht.
Wie heeft andere ideeën of - liefst - lasergamen een beetje in de buurt (omgeving Utrecht/Zeist) voor max 10 euro pp? Ook voor andere alternatieven (met naam/locatie als het hier een beetje in de buurt is) hou ik me zeer aanbevolen!

Omdat het zomer is zijn dingen in het donker buiten helaas niet handig had ik al bedacht.

Ik hoop op veel tips, want begin een beetje stressig te worden, merk ik.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sahara

sahara

09-05-2012 om 13:08

Lasergame

Vorig jaar hebben wij een lasergame feestje gehad in Woudenberg. Kosten 100 euro voor 10 kinderen. Vooraf picknick bij het Henschotermeer (bal mee). De kinderen vermaakte zich prima. Daarna in het bos twee lasergame spelletjes gedaan. Wij hadden het geboekt bij gotcha lasergames.

guera

guera

09-05-2012 om 13:34

Wat wil je?

In Loosdrecht kun je lasergamen voor 8 euro http://avonturenfabriek.nl/detail.php?item_id=243
maar dat is 1 potje van 20 minuten.

Dat is kort hoor.

Wij hebben een exorbitant duur feestje gedaan, nl paintballen maar dat had consequenties voor zijn kado. Het festje was een deel van het kado. Dus als je het wel kan betalen kun je ook aan zo'n constructie denken...?

Annet

Annet

09-05-2012 om 14:02

Kanoën

Wij zijn vorig jaar wezen kanoën met 10 kinderen.
Dat kostte 35 euro. Daarnaast mochten we op het terrein ook zelf activiteiten organiseren. Dat kostte niets.
Helaas niet in de buurt waar je zoekt.

trust

trust

09-05-2012 om 14:33

Centerparcs

wij zijn de laatste 2 keren naar centerparcs geweest en dat was een groot succes. Wildwaterbaan is alle tijden open en favoriet bij onze actieve 10 jarigen. Wij kiezen voor de avondopenstelling, dan mag je vanaf 4 uur binnen en dat kost maar(nu moet ik even hard nadenken) tegen de 7 euro per persoon.

Tijgeroog

Tijgeroog

09-05-2012 om 17:22

Natuurmonumenten

Natuurmonumenten heeft leuke feestjes (7,50 pp zonder gids of 90 euro voor de groep met een gids erbij. Goedkoper als je lid bent), ik weet alleen niet of dat bij jullie in de buurt is.

Militaireluchtvaartmuseum?

In Soesterberg, 7 euro per kind. Ik vind het jammer dat wij daar niet in de buurt wonen, want het lijkt me erg leuk.
http://www.militaireluchtvaartmuseum.nl/arachna/nederland/42/feestjes

Puck

Puck

10-05-2012 om 11:52

Ja, is erg leuk genista

Militair luchtvaartmuseum is erg leuk. Ik heb geen ervaring met kinderfeestjes, maar wij zijn eens in de vakantie geweest toen er allemaal activiteiten georganiseerd werd en de kinderen (en wij) vonden het helemaal top.

We zijn er wel geweest en dat vonden we buitengewoon leuk. Onze kinderen riepen toen ook dat ze best eens een feestje daar zouden willen. Qua kosten zou dat best kunnen, maar het is me toch wat te ver uit de buurt

Anne

Anne

10-05-2012 om 13:40

Duur of goedkoop

Toen één van mijn kinderen ook eens een duur partijtje wilde was dat prima maar werd het verjaardagskadootje van ons dus een stuk goedkoper. We hadden meteen een deal.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.