Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Ans67

Ans67

23-04-2012 om 22:04

Afscheid basisschool


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Annet

Wat een goed idee. Je geeft de ouders die dat willen de kans om iets te doen, zonder dat het verplicht is en zonder dat je zelf op de voorgrond gaat staan.
Chapeau!
n@nny

dorle

dorle

27-04-2012 om 15:31

Annet

Nee, dat lijkt me ook niets. Ik zie het al voor me, gaan er links en rechts van je mensen staan om dat lied te gaan zingen, dan voel je je nog verplicht om mee te doen. Allemaal veel te vergezocht, wat maken sommigen toch een heisa van die laatste klas en die laatste avond.

Annet

Annet

28-04-2012 om 14:25

Dorle

Het is geven en nemen denk ik.
Mensen die zoiets wel leuk vinden, moeten ook de kans krijgen iets te organiseren. Het is dan wel zo aardig als ze rekeningen houden (ruimte geven) voor degenen die dat niet zo leuk vinden.

Voor mij hoeft het ook niet. Hoewel ik gezamenlijk zingen erg leuk vind, was het laatste jaar basisschool helemaal geen feest. Ons feestje kwam pas na de musical, gewoon thuis !!!

Ans67

Ans67

29-04-2012 om 11:33

Inzicht

De reacties op mijn vraag hebben in ieder geval tot het inzicht geleid dat het niet 'sjaggerijn' hoeft te zijn dat er bij sommige ouders voor zorgt dat er op 'alles' en 'altijd' kritiek geleverd wordt. Echt waar, ik bedoel dit niet cynisch of zo.

Bedankt Chris over ouderparticipatie, als die iets zegt over een activiteit op de afscheidsavond dan moet ik ook bij mijn dochter in de klas niet teveel verwachten. Alhoewel voor leuke activiteiten altijd meer ouders zijn te vinden dan voor bijvoorbeeld de taak als luizenmoeder, maar goed. Ik mis vaak 'gewoon enthousiasme'.

Toezingen vanuit de zaal, ik weet het niet want kan het niet zo goed inschatten, maar ik zie dan pakweg 10 ouders gaan staan en 20 'sjaggerijnig' onderuit zakken. Wat ik al met al doe met het idee íets te willen opzetten is; de suggestie doen aan de twee klassemoeders en het verder loslaten! Bedankt nogmaals,
groeten,
Ans

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.